MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (27 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

ik had ooit best een goed karma tot post ratio toen ik nog srs posts maakte :o
 
Pff ik ben echt zo fucking inspiratieloos met mijn scriptie. Kan mezelf al weeeeeken niet zetten tot werkelijk meters maken met het schrijven. Got tips? Voor de volledigheid, ik werk fulltime en heb daarnaast altijd ook wel het nodige te doen, wat natuurlijk niet helpt. Ik verwacht dat minstens de eerste week van mn vakantie er aan gaat op die scriptie :(

Nummer 1 tip: kies een niet al te groot onderwerp.

Die van mij blies op van 500 naar 2000 uur. Foutje.
 

Vliegen naar san fransisco en dan roadtrippen langs o.a las vegas. De toeristische plekken dus zoals alcatraz en een helicoptervlucht boven de grand canyon en nog veel meer..

Lijkt wel een verkooppraatje:D
 
Haha, losers!
0,327 :cool:

---------- Toegevoegd 4 August 2015 om 00:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst 3 August 2015 om 20:10 ----------

Hehe, 5min onweer en alle stoere binkjes zijn al eens langsgekomen 'om naar het toilet te gaan' :)
 
Vliegen naar san fransisco en dan roadtrippen langs o.a las vegas. De toeristische plekken dus zoals alcatraz en een helicoptervlucht boven de grand canyon en nog veel meer..

Lijkt wel een verkooppraatje:D

gvd vet man
 
op dropbox 6k fotos van 2010 tot heden gevonden. Damn wat was ik een hoop awesome dingen vergeten :D
 
Vliegen naar san fransisco en dan roadtrippen langs o.a las vegas. De toeristische plekken dus zoals alcatraz en een helicoptervlucht boven de grand canyon en nog veel meer..

Lijkt wel een verkooppraatje:D

Nice, enjoy! Als je de gelegenheid hebt, bezoek dan ook de giant sequoia's (bv in Mariposa Grove) en de Hooverdam.
 
Heb een paar stukjes limoen met water in een shaker in de koelkast gezet, in de hoop zo meer water te gaan drinken. Nu hopen dat het een beetje goed smaakt..
 
Yeeeh buddy
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
:o
 
zat best wel goede sht tussen.

gvd goed fysiek op 4:40
 
lol die chestbrah met dyel fysiek lift nog wel een paar jaar mee aan zyzz succes

hoe bedoel je uitbuiter

---------- Toegevoegd om 16:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:32 ----------

sick wheels ook

qfdHgym.jpg
 
mirin 21 inch quads.
 
Back
Naar boven