AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (34 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

goodluck, ik heb 28 lessen gehad. Ook nog een cadeautje van instructeur gekregen :P
[Link niet meer beschikbaar]

Ik had er 32 :o Wel eerste keer geslaagd gelukkig. Wel met een dikke ingreep, maar geslaagd is geslaagd :D
 
Ik denk dat ik ook wel dik in de 30 zit onderhand :roflol:
 
hoeveelheid rijlessen hangt er ook heel erg vanaf waar je moet afrijden, ik ken mensen die hebben afgereden in een dorp van <20.000 inwoners. dat is toch heel wat anders als een drukke stad.
 
10 lessen, en veel joyriding ;)
 
do you ever feel

LIKE A PLASTIC BAG
 
Onverwacht een dagje vrij

d4BOgcL.gif
 
Is het in Nederland verplicht om zoveel uren les te krijgen ofzo? Dan betaal je je toch blauw voor een rijbewijs?


hihi zoiets :)


Dat is het hele probleem, rijbewijs in nederland kost je een vermogen.
 
Dat is het hele probleem, rijbewijs in nederland kost je een vermogen.

en alsnog kan iets 80% van de mensen in het verkeer niet autorijden.
en volgens het nieuws kent 78% van de mensen de verkeersregels ook nog eens niet.
 
en alsnog kan iets 80% van de mensen in het verkeer niet autorijden.
en volgens het nieuws kent 78% van de mensen de verkeersregels ook nog eens niet.
Mensen rijden gewoon te weinig. Hoe kan het anders dat je iets simpels zoals een groene streep niet eens weet?
 
Mensen rijden gewoon te weinig. Hoe kan het anders dat je iets simpels zoals een groene streep niet eens weet?

klopt, maar ook dat er maar 1 keer theorie examen gedaan hoeft te worden.

veel verkeersregels zijn veranderd en veel oudere mensen zijn daarvan niet op de hoogte.
 
Zijn ook vele mensen die geen idee hebben wat te doen bij een dubbele rotonde :roflol:

(Wij hebben er trouwens 1 en elke keer zie je weer mensen stunten uithalen :D )
 
het is hier nu zo nat dat ik rijst kan gaan verbouwen in de tuin
 
Zijn ook vele mensen die geen idee hebben wat te doen bij een dubbele rotonde :roflol:

(Wij hebben er trouwens 1 en elke keer zie je weer mensen stunten uithalen :D )

Hier ook een, maar dan met 3 stroken. Simpeler kan niet: linkerbaan gaat naar de binneste ring, middelste baan naar de middelste ring en rechter baan naar de buitenste ring. Verder volg je gewoon je baan, wat duidelijk is aangegeven.
En toch zijn er elke keer weer veel mensen die stiekem nog van baan gaan veranderen op de rotonde waardoor iedereen weer vol op de rem moet :roflol:
 
Back
Naar boven