XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (45 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Prachtig !

    Afgelopen zaterdag op Ground Zero setje van Radiance, Malice en Freakshow was ook zo ontzettend knallen !

    Bass protocol gaat snoei hard worden.

    Dommere keuzes kun je vrijwel niet maken ook :o

    Klinkt goed! Van het weekend maar eens kijken of die livesets online komen te staan van Ground Zero.

    I know.. nadeel als je met andere mensen heen gaat :o
     
    Mijn examen werd al aangevraagd voordat ik mijn eerste les had, maar dat was omdat ik een spoedcursus kreeg, daardoor deed ik na 3,5 week al examen.



    Ik doe het nooit fout hoor, juist als ik achter mn voorganger aan ga rijden, gaat het mis :roflol:
    Ja buiten spoedcursussen om dan.
    In nijmegen hebben ze een rotonde, waarbij niet heel duidelijk staat aangegeven hoe of wat, waarbij er ook geen strepen op de weg staan (maar iets van 4-5 baans is) en jij maar blindelings op 'jouw' baan moet gaan rijden, hopen dat je niemand aanrijdt omdat je eigenlijk niet verder mag rijden dan een bepaalde afslag, maar dat wel doet.

    true story

    Ja dat smerige Keizer Karelplein gelukkig kom ik er nooit als het druk is. Nergens iets van lijnen waar je moet rijden, ongeveer 10 mogelijkheden waar je af kunt slaan :roflol:
     
    Ja buiten spoedcursussen om dan.


    Ja dat smerige Keizer Karelplein gelukkig kom ik er nooit als het druk is. Nergens iets van lijnen waar je moet rijden, ongeveer 10 mogelijkheden waar je af kunt slaan :roflol:

    Ja dat plein ken ik, is ook een rot stuk haha, maar dat is niet degene die ik bedoel.
    Degene die ik bedoel is bij de Wijchenseweg. Deze, beetje hetzelfde principe en dezelfde chaos (voor als je er nooit bent geweest sowieso :roflol: )
     
    [Afbeelding niet meer beschikbaar]

    3726990.gif
     
    ziek zijn en in bed liggen met thee is echt HNNNNGGG
     
    Autodrop cadillacs, wel jammer dat het onmogenlijk is te stoppen voor de doos leeg is...
     
    Ja dat smerige Keizer Karelplein gelukkig kom ik er nooit als het druk is. Nergens iets van lijnen waar je moet rijden, ongeveer 10 mogelijkheden waar je af kunt slaan :roflol:

    Gewoon de snelste zijn als je niet teveel man voor je hebt ;)
     
    al sinds ik m'n rijbewijs heb een waggie crew checkin in on all u poor fags
     
    al sinds ik m'n rijbewijs heb een waggie crew checkin in on all u poor fags

    Lijkt me vooral kut om niet gelijk een auto tot je beschikking te hebben het moment dat je je rijbewijs hebt gehaald. Denk dat je na een paar weken niet rijden het al aardig verleerd bent als je hem net hebt.
     
    Lijkt me vooral kut om niet gelijk een auto tot je beschikking te hebben het moment dat je je rijbewijs hebt gehaald. Denk dat je na een paar weken niet rijden het al aardig verleerd bent als je hem net hebt.

    hangt er vanaf imo, sommige mensen pikken 't snel weer op, sommige vriendinnen niet.

    ja als ik nog bij mn ouders woonde kon ik dat ook betalen

    huh
     
    Back
    Naar boven