XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ja dit is niet eerlijk light of the gods we moeten naast elkaar staan faggot

    wel lekkere arm hihi
     
    Pauper regen de hele ochtend, stap ik op mijn driewieler, wordt het droog.

    GOD IS LOVE ofzo
     
    Single milf als praktijkopleider @ nieuwe stage.

    Dis gun b gud.
     
    chess gains :o

    2w20ylw.png
     
    Dagje gegrind op pokerstars, 718 euro winst.

    vandaagwaseengoededag.jpg

    Zulke dagen zijn leuk, alleen verdien je op de lange termijn meer bij de AH (tenzij je structureel winstgevend speelt op highstakes)
     
    Zulke dagen zijn leuk, alleen verdien je op de lange termijn meer bij de AH (tenzij je structureel winstgevend speelt op highstakes)
    Als ik mijn totale winst deel door het totaal aantal uren kom ik uit op 52,14 per uur :o

    Nu 117 uur gespeeld met 50 euro buy-in.
     
    Als ik mijn totale winst deel door het totaal aantal uren kom ik uit op 52,14 per uur :o

    Nu 117 uur gespeeld met 50 euro buy-in.

    117 uur is bij lange na niet structureel in pokertermen, voor veel pokerspelers is dat zo'n 10 dagen poker. Na 1000 uur heb je een reëler beeld van je $ per uur
     
    Heb je je ontslag al ingediend bij je niet nader te noemen supermarktje?

    lol nee.

    baan opzeggen om onzeker geld te verdienen met gokken.


    zelfs al zou ik dat kunnen, willen ect, ze willen me zo graag houden hier dat ik dan vast kan regelen dat ik alleen nog maar een zondagje werk met als mogelijk meer als ik wil.
     
    Pokeren=\=gokken
    Ik wilde niet degene zijn die ging propageren dat poker geen kansspel is omdat dit misschien een vertekend, subjectief beeld geeft, bedankt dat jij de verantwoordelijkheid op je neemt :)
     
    Tuurlijk is er kans mee gemoeid, maar dat is juist de kunst van poker, hoe je met die kans omgaat.

    Echt gokken is in mijn ogen geld inzetten op een vaste kans waar je verwachte gemiddelde winst <0 is en je geen invloed hebt op het resultaat
     
    Pokeren is gewoon kansberekening.
    Als jij met harte 6 en klaveren 4 all in gaat voor de flop ben je aan het gokken.
     
    Back
    Naar boven