MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (47 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • hele idee van watercuts origineert vanuit de vechtsport omdat daar wegingen vaak niet op de dag zelf zijn, en zo zware gasten dus lichter kunnen wegen met een dag tijd om weer op gewicht te komen. doet relatief niet eens zo heel veel met je prestatievermogen denk ik, maar als je dat op de dag zelf gaat doen ben je echt volkomen debiel imo
     
    hele idee van watercuts origineert vanuit de vechtsport omdat daar wegingen vaak niet op de dag zelf zijn, en zo zware gasten dus lichter kunnen wegen met een dag tijd om weer op gewicht te komen. doet relatief niet eens zo heel veel met je prestatievermogen denk ik, maar als je dat op de dag zelf gaat doen ben je echt volkomen debiel imo

    je hebt 2.5 uur om te herstellen. Hydratatie zouten etc nemen.
     
    dat is echt veel te weinig als je kilos water cut
     
    Dat niet alleen maar er zijn nu ook allerlei lui die at random watercuts gaan zitten doen terwijl ze niet eens een bepaalde klasse hoeven te halen (niet hoody). En ook als je het wel moet halen zou ik t alleen als uiterste redmiddel gebruiken. Hoody had in mijn ogen nooit naar een lagere klasse moeten gaan maar ook dat is iets van dit jaar lijkt t. Er zijn de laatste tijd veel meer lui die niet van hun eigen kracht uit gaan en alleen maar een klasse lager gaan omdat ze daar (vaak ook nog eens onterecht) denken meer kans te hebben terwijl ze al op een laag vp stonden in hun vorige klasse en niet aan de lange termijn denken (bouwen in een hogere klasse).
     
    "laat ik mezelf zo veel mogelijk handicappen voor een wedstrijd waar het voornamelijk om mijn persoonlijke relatieve prestatie gaat door een paar uur van te voren liters water uit te zweten"

    goed idee
     
    1 van mijn vrouwelijke collega's is een lekker ding met een geile stem. Ze zag er goed uit vandaag.

    Ben getrouwd maar kijken mag eh ;)
     
    je hebt 2.5 uur om te herstellen. Hydratatie zouten etc nemen.

    Stel van 9 - 10.30 weging en 11 uur begin van wedstrijd dan heb je best case scenario nog geen anderhalf uur voor je warmingup. Er zijn mensen die er goed mee weg komen, maar ik heb nog nooit een wedstrijd gehad waar ik me even goed voelde als ik training terwijl ik lichter was.
     
    Iedereen naar de 120+, dan hoef je nooit te cutten
     
    Anderhalve week out horen dat ik een domme keuze heb gemaakt werkt natuurlijk heel motiverend.

    Niemand wilt dit horen vlak voor een belangrijke wedstrijd.
     
    Laatst bewerkt:
    Anderhalve week out horen dat ik een domme keuze heb gemaakt werkt natuurlijk heel motiverend.
    je kan het hoedie

    Srs, nu je de stap gezet heb gewoon vol voor gaan man. Weet niet welke dag je moet liften, anders zal ik je even voor de motivatie met magnesium op je rug meppen
     
    je kan het hoedie

    Srs, nu je de stap gezet heb gewoon vol voor gaan man. Weet niet welke dag je moet liften, anders zal ik je even voor de motivatie met magnesium op je rug meppen

    hou eens op met trollen man
     
    Anderhalve week out horen dat ik een domme keuze heb gemaakt werkt natuurlijk heel motiverend.

    Niemand wilt dit horen vlak voor een belangrijke wedstrijd.
    Maak er het beste van bra
     
    moet je eigenlijk dokken om daar te kijken? (aangezien het samen met die bb wedstrijd is toch)
     
    hou eens op met trollen man
    Wel verdomme :roflol:

    Als ik srs zeg dan ben ik ook srs, ik hoop dat het je lukt en je een fantastische wedstrijd neerzet man. Verder heb ik weinig verstand van meets en al helemaal geen ervaring met watercuts, dus daar kan ik je niet mee helpen. Wel kan ik bevestigen dat Kootsj Tsjarrel TheWasp mijn meet gered heeft omdat ik hyperventilerend op een bankje zat. :)
     
    moet je eigenlijk dokken om daar te kijken? (aangezien het samen met die bb wedstrijd is toch)

    Ja je moet gewoon entree betalen voor t hele complex
     
    moet je eigenlijk dokken om daar te kijken? (aangezien het samen met die bb wedstrijd is toch)
    Yup, geen idee hoeveel maar best duur. Opzich is er wel genoeg te zien, maar als je enkel Pl wil zien is het zu teuer
     
    Back
    Naar boven