XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Moest wat rare zwarte huid weg laten snijden vandaag, zitten nu wat hechtingen in net langs de elleboog, verpleegster zei 2 weken niet sporten althans rekken strekken van elleboog. Weet iemand of dit echt zoveel kwaad kan ?

    BEN GVD HARDCORE

    wel srs vraag
    had vorig jaar een week een hechting in mijn duim omdat ik die half door midden had gesneden tijdens het gourmetten, toen die hechting eruit was zeiden ze ook dat ik nog even rustig aan moest doen. ik ging meteen trainen, scheurde het open en er zit nu een litteken over de hele breedte van mijn duim waardoor ik niet eens meer comfortabel overhand kan deadliften met die hand.

    tldr luister naar de dokter
     
    had vorig jaar een week een hechting in mijn duim omdat ik die half door midden had gesneden tijdens het gourmetten, toen die hechting eruit was zeiden ze ook dat ik nog even rustig aan moest doen. ik ging meteen trainen, scheurde het open en er zit nu een litteken over de hele breedte van mijn duim waardoor ik niet eens meer comfortabel overhand kan deadliften met die hand.

    tldr luister naar de dokter
    verdorie

    maar bedankt
     
    hoody deadlift fucking 270 in de -74 en pakt daarmee een dikke 1e plaats
    https://www.instagram.com/p/_O51-Ysu6j/?taken-by=jeroenvh105

    fucking baas :roflol:

    srs respect Hoody

    respek met eieren Hoody ik heb genoten srs


    zag het al op de live stream, ook exact op 74kg ingewogen

    nu gaan we ook filmpjes zien want hij heeft de 3,5x BW deadlift gehaald.

    Gefeliciteerd hoody, zieke lift!

    diaephi jij hebt gisteren ook goede lifts gezet, was leuk om dbb mensen in het echt te zien liften!


    Is dat srs hoody? Heb toen tijdens de sbd cup nog heel ff met m gesproken en toen leek ie gewoon heel normaal.

    Gefeliciteerd Hoedie!

    Ja wat dacht je dan dat hij gek was of zo?!?!

    Hoody

    Ik wil je toch even adviseren op je houding, je hoofd neutralen en voeten wat breder.
    :laugh: joke:windup:

    Gefeliciteerd man

    Gefeliciteerd Hoody, zou je trouwens zo in de 105 klasse schatten:roflol:

    OT: Bangkok of Curaçao?

    Respect voor hoody, ook meteen een knuffel na de lift :)

    bohh zieke lift Hoody
    would give karma.

    godverdomme hoedie wat grof gelift vandaag

    heb m'n vid naar Y gestuurd, ik schreeuw er wel lekker doorheen Hoody

    Gefeliciteerd Hoody !

    Echt leuk om dit allemaal te lezen, waardeer ik echt. Ik was even 2 dagen plat van de wedstrijd.. Vandaar dat ik zo laat reageer

    Verder was het een hele bizarre dag, met als contrast dat ik bij de squats helemaal verkrampt was en de moed begon op te geven (mijn 190 sq deed ik van top tot teen verkrampt), en bij de deadlift iets heb gehaald waar ik al zo lang naar streefde. Ik wil wel even iedereen bedanken voor de steun (met name hell)

    Ik heb nog steeds geen energie om een heel report te schrijven.. Dat komt nog wel!
     
    Echt leuk om dit allemaal te lezen, waardeer ik echt. Ik was even 2 dagen plat van de wedstrijd.. Vandaar dat ik zo laat reageer

    Verder was het een hele bizarre dag, met als contrast dat ik bij de squats helemaal verkrampt was en de moed begon op te geven (mijn 190 sq deed ik van top tot teen verkrampt), en bij de deadlift iets heb gehaald waar ik al zo lang naar streefde. Ik wil wel even iedereen bedanken voor de steun (met name hell)

    Ik heb nog steeds geen energie om een heel report te schrijven.. Dat komt nog wel!
    Goed gedaan fucking baas, je hebt je rust dik verdien
     
    waarom geen log Hoody

    Pb1.gif
     
    Hoe kan het dat ik van zoveel mensen lees dat ze verkrampt waren? Komt dat door de stress of door weinig eten om goed in te wegen?
     
    72 euro gewonnen met het getal 20 en tien gratis drankjes Gr
     
    Na tijden wat meekijken op dit forum, toch maar de stap genomen om eens een account aan te maken. Ben benieuwd!
     
    Welkom Wat zijn je doelen

    Thanks! Mijn doelen zijn om meer verstand te krijgen van training/oefeningen en mijn voeding. Met deze kennis wil ik dan betere resultaten in de sportschool neerzetten.

    Welkom heb je een eet-en voedingsschema?

    Nog geen strikt schema in die zin dat ik mijn calorieën bij hou op een dag, hier wil ik dus wel naartoe. Wel let ik enorm op mijn eten, wat ik eet en wanneer. Blijkbaar doe ik iets goed aangezien ik van een schamele 76kg naar 86kg ben gegaan. Dus nu is het de bedoeling om met een resultaat gerichte aanpak nog meer te groeien.
     
    Thanks! Mijn doelen zijn om meer verstand te krijgen van training/oefeningen en mijn voeding. Met deze kennis wil ik dan betere resultaten in de sportschool neerzetten.

    Nog geen strikt schema in die zin dat ik mijn calorieën bij hou op een dag, hier wil ik dus wel naartoe. Wel let ik enorm op mijn eten, wat ik eet en wanneer. Blijkbaar doe ik iets goed aangezien ik van een schamele 76kg naar 86kg ben gegaan. Dus nu is het de bedoeling om met een resultaat gerichte aanpak nog meer te groeien.

    Vooral de stickies gaan lezen en geen domme vragen gaan stellen in de (verkeerde) topics. Anders overleef je het hier niet. ;)
     
    Vooral de stickies gaan lezen en geen domme vragen gaan stellen in de (verkeerde) topics. Anders overleef je het hier niet. ;)
    Die informatie is echt heel erg verouderd en achterhaald. Mijn informatie haal ik ik iig niet van dbb af, aangezien het merendeel broscience is.
     
    Die informatie is echt heel erg verouderd en achterhaald. Mijn informatie haal ik ik iig niet van dbb af, aangezien het merendeel broscience is.

    Het gaat er meer om dat je eerst jezelf in gaat lezen alvorens je domme vragen stelt, waar je het antwoord ook wel van op het forum kan vinden.

    Wat je uiteindelijk nuttige informatie vind of niet, dat is aan de persoon zelf.
     
    Back
    Naar boven