XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

  • Die informatie is echt heel erg verouderd en achterhaald. Mijn informatie haal ik ik iig niet van dbb af, aangezien het merendeel broscience is.

    Ik haal er anders genoeg interessante informatie uit.
     
    in ieder geval zou ik een link in je handtekening zetten als je zo'n topic maakt, dan zien mensen het vast
    vooral ook een onduidelijke waaruit het niet blijkt dat het net zo goed naar een gare website kan linken
     
    goed te leren over training voeding topic is goed
     
    Echt leuk om dit allemaal te lezen, waardeer ik echt. Ik was even 2 dagen plat van de wedstrijd.. Vandaar dat ik zo laat reageer

    Verder was het een hele bizarre dag, met als contrast dat ik bij de squats helemaal verkrampt was en de moed begon op te geven (mijn 190 sq deed ik van top tot teen verkrampt), en bij de deadlift iets heb gehaald waar ik al zo lang naar streefde. Ik wil wel even iedereen bedanken voor de steun (met name hell)

    Ik heb nog steeds geen energie om een heel report te schrijven.. Dat komt nog wel!

    Belachelijk hoe hard die 270 ook nog ging man. Ziek!
     
    Hoody, gefeliciteerd!! Leuk je ff gezien te hebben, al tolde je behoorlijk op je benen toen geloof ik.
     
    Gefeliciteerd Hoody, die DL lijkt ook lekker nonchalant uitgevoerd. Nice!
     
    is hoody eigenlijk nog junior?
     
    Belachelijk hoe hard die 270 ook nog ging man. Ziek!

    Bedankt Tymen, was er zelf ook enorm verbaasd over

    Die ''zout grap'' van jou vond ik echt hilarisch :roflol:
     
    Hoody, gefeliciteerd!! Leuk je ff gezien te hebben, al tolde je behoorlijk op je benen toen geloof ik.

    Achteraf vond ik het best onbeleefd van mezelf om gelijk weer weg te lopen. Maar ik kwam net uit de weging, en ik moest nog snel 4 liter water/isotone drinken :( (ik was enorm gedehydrateerd door mijn watercut)
     
    Achteraf vond ik het best onbeleefd van mezelf om gelijk weer weg te lopen. Maar ik kwam net uit de weging, en ik moest nog snel 4 liter water/isotone drinken :(
    Nonsens, zo gaat dat op een wedstrijd.
    Ik was onbeleefder tegen anderen ;)
    Heb een Kettlebeller weggestuurd die tussen mijn lifts in ineens wilde analyseren dat zijn sport wel iets gemeen had met die van mij. Ik liep botweg weg en zei dat ik na de wedstrijd wel ff kwam buurten :o
     
    vond de knuffel van jou en je vader mooi te zien na de 270 deadlift, jullie deelden allemaal in de vreugde!
     
    Back
    Naar boven