Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (51 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • vond de knuffel van jou en je vader mooi te zien na de 270 deadlift, jullie deelden allemaal in de vreugde!

    Thanks en jouw knuffel met nicky... :o
     
    vond de knuffel van jou en je vader mooi te zien na de 270 deadlift, jullie deelden allemaal in de vreugde!

    Ik kreeg er ook nog een, tranen sprongen in mijn ogen haha :) mooi moment, vooral 'backstage' daarna was intens.
     
    wel jammer dat ik er niet bij was, indd heel mooi om de reactie te zien op de white lights.
     
    op limbo meet wel met nicky geknuffeld :o
     
    Ben wel onder de indruk van Meaantje's squat, had 215 nooit verwacht

    Dacht dat hij voor 210/212.5 zou gaan
     
    Hoody Echt top gedaan man, wist niet dat je zo'n goede deadlift had. Wat waren je beste lifts in training als ik vragen mag ivm effect van je gewichtsverlies? Tijdens je deadlifts zeker alweer enigszins volgeladen tov toen je aan de squats en deadlifts begon?

    Wat me wel opviel is dat tegenwoordig op de powerliftwedstrijden iedereen ineens super emotioneel doet :D Weet niet of ik het tof moet vinden of overdreven, ben daar misschien zelf te nuchter voor.
     
    Hoody Echt top gedaan man, wist niet dat je zo'n goede deadlift had. Wat waren je beste lifts in training als ik vragen mag ivm effect van je gewichtsverlies? Tijdens je deadlifts zeker alweer enigszins volgeladen tov toen je aan de squats en deadlifts begon?

    Wat me wel opviel is dat tegenwoordig op de powerliftwedstrijden iedereen ineens super emotioneel doet :D Weet niet of ik het tof moet vinden of overdreven, ben daar misschien zelf te nuchter voor.
    Al die hormoonschommelingen worden ze wel emotioneel van :o
     
    Hoody ik ben trots op je.
     
    Hoody Echt top gedaan man, wist niet dat je zo'n goede deadlift had. Wat waren je beste lifts in training als ik vragen mag ivm effect van je gewichtsverlies? Tijdens je deadlifts zeker alweer enigszins volgeladen tov toen je aan de squats en deadlifts begon?

    Wat me wel opviel is dat tegenwoordig op de powerliftwedstrijden iedereen ineens super emotioneel doet :D Weet niet of ik het tof moet vinden of overdreven, ben daar misschien zelf te nuchter voor.

    Blij zijn als je met je laatste deadliftbeurt Nederlands kampioen wordt mag van mij. Als je na een terechte beslissing van een scheids de hele boel bij elkaar schreeuwt en de scheidsrechter half aanvalt ben je gewoon een bloedirritante hond.
     
    Blij zijn als je met je laatste deadliftbeurt Nederlands kampioen wordt mag van mij. Als je na een terechte beslissing van een scheids de hele boel bij elkaar schreeuwt en de scheidsrechter half aanvalt ben je gewoon een bloedirritante hond.

    Bedoel niet specifiek Hoody hoor, maar gewoon een heel andere sfeer dan pak 'm beet 3 jaar geleden. Vond het wel een leuke wedstrijd zaterdag om te zien, vooral vanwege het groot aantal vrienden van vrienden et cetera denk ik. Probeerde nog tijdens Vito z'n laatste deadlift vanaf achter te filmen waarbij je het publiek tijdens de lift zag, maar m'n telefoon werkte niet mee. Dat zag er wel tof uit.
     
    Als je na een terechte beslissing van een scheids de hele boel bij elkaar schreeuwt en de scheidsrechter half aanvalt ben je gewoon een bloedirritante hond.

    Hier hoorde ik ook verhalen over, zeer teleurstellend. Dit was binnen de -83 toch?
     
    Blij zijn als je met je laatste deadliftbeurt Nederlands kampioen wordt mag van mij. Als je na een terechte beslissing van een scheids de hele boel bij elkaar schreeuwt en de scheidsrechter half aanvalt ben je gewoon een bloedirritante hond.
    lel is dat gebeurd dan?
     
    Hoody Echt top gedaan man, wist niet dat je zo'n goede deadlift had. Wat waren je beste lifts in training als ik vragen mag ivm effect van je gewichtsverlies? Tijdens je deadlifts zeker alweer enigszins volgeladen tov toen je aan de squats en deadlifts begon?

    Wat me wel opviel is dat tegenwoordig op de powerliftwedstrijden iedereen ineens super emotioneel doet :D Weet niet of ik het tof moet vinden of overdreven, ben daar misschien zelf te nuchter voor.

    Bedankt Eddine, mijn evaluatie week op normaal BW was: 210 sq, 137.5 bench en 240 dl (dit puur om mijn rug te sparen)

    Bij deadlifts was ik inderdaad alweer volgeladen (wat te zien was :o)
     
    Back
    Naar boven