Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (39 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Dit topic

    Goeie giggles
     
    er zijn allemaal verschillende PL federaties waarin sommige wel of niet getest worden ??? Of ben je unaware hier van Hoxzyz? Lillibridge lift gewoon in een non tested fed, afgelopen NK was wel tested
     
    er zijn allemaal verschillende PL federaties waarin sommige wel of niet getest worden ??? Of ben je unaware hier van Hoxzyz? Lillibridge lift gewoon in een non tested fed, afgelopen NK was wel tested
    No clue, maar is bullshit dat er geen roids worden gebruikt in de nederlandse scene
     
    er zijn allemaal verschillende PL federaties waarin sommige wel of niet getest worden ??? Of ben je unaware hier van Hoxzyz? Lillibridge lift gewoon in een non tested fed, afgelopen NK was wel tested

    Nee nee, alles is hetzelfde, alles over één kam scheren, al het PL is hetzelfde, raw is wel raw met wraps en zo, zoek maar een andere sport!
    nvt

    Serieus:
    Niemand heeft gezegd dat niemand kuurt, die meedoet aan het NK
    Niemand heeft gezegd dat iedereen kuurt, die meedoet aan het NK
     
    Nee nee, alles is hetzelfde, alles over één kam scheren, al het PL is hetzelfde, raw is wel raw met wraps en zo, zoek maar een andere sport!
    nvt

    Serieus:
    Niemand heeft gezegd dat niemand kuurt, die meedoet aan het NK
    Niemand heeft gezegd dat iedereen kuurt, die meedoet aan het NK
     
    Hell moet volgens mij nodig eens een beurt krijgen.

    Zegt degene die meer van de handjob is. Ik denk dat jij degene bent die een beurt nodig heeft :roflol:
    Ik ben al voorzien, en dan heb ik het niet over een hand
     
    Back
    Naar boven