XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (33 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Toch stiekem benieuwd waarom je hem tagt :roflol:

    Inb4 jullie doen dat samen ook zoals pinda en zn vriendin
    Is hij zo klein geschapen dat hij een strap-on nodig heeft? :s
     
    Het is toch nog te vroeg voor popcorn?
    Yolo #dreamersbulk
     
    Heb gehoord dat iedereen die meedeed aan het NK powerliften afgelopen weekend kuurt of heeft gekuurd. Kan jij dit bevestigen Hell?
     
    Heb gehoord dat iedereen die meedeed aan het NK powerliften afgelopen weekend kuurt of heeft gekuurd. Kan jij dit bevestigen Hell?

    Nee, wel ontkrachten :)
    Maar als ik dat doe dan lieg ik en heb ik een beurt nodig dus dan zal ik dat maar niet doen he :p
     
    All-risk autoverzekering van 75 euro naar 45 euro gegaan, omdat ik mijn bromfietsverzekering heb opgezegd, waardoor schadevrije jaren zijn 'vrijgekomen' voor op mijn autoverzekering.

    Scheelt toch mooi even 360 euro per jaar :hedbang:
     
    All-risk autoverzekering van 75 euro naar 45 euro gegaan, omdat ik mijn bromfietsverzekering heb opgezegd, waardoor schadevrije jaren zijn 'vrijgekomen' voor op mijn autoverzekering.

    Scheelt toch mooi even 360 euro per jaar :hedbang:

    Das bijna 1 blast. Netjes!
     
    had ik dat maar ben 120 kwijt voor een alto :roflol:
     
    had ik dat maar ben 120 kwijt voor een alto :roflol:

    Ligt ook aan je auto he, hell rijdt een of andere auto van 500 euro, die ze vervolgens all risk verzekerd :roflol:
     
    dit is ook maar een simpele wa verzekering :(
     
    Ligt ook aan je auto he, hell rijdt een of andere auto van 500 euro, die ze vervolgens all risk verzekerd :roflol:

    1500 euro, maar inderdaad all risk. Toch netjes voor 45 euro per maand, scheelt een hoop geld als ik uitglij straks met die gladde wegen bijvoorbeeld.
     
    Nog even over dat kuren op kampioenschappen, als je nu gewoon jarenlang hebt gekuurd en zware massa/kracht hebt opgebouwd. Dan een jaar of 2 nog steeds keihard trainen dat je niet veel terugzakt. Dan test je sowieso niet positief maar heb je toch een groot voordeel gehad? Denk dat dit wel meer gebeurt eigenlijk. Bij rugby gebeurt het iig, meetrainen met het a-team en wedstrijden bij b-team of zusterteam 1à2 klasses lager tot je genoeg getraind hebt. Kennis van me heeft het gedaan.
     
    Back
    Naar boven