AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (36 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Dat klopt, WA is goedkoper ja, maar waarom zou ik 200 euro per jaar besparen om het risico te lopen om meer dan dat te besteden aan reparaties?
    Ik hou gewoon niet van risico's, mijn hond is ook verzekerd en achteraf ben ik daar enorm blij mee.
    Ik zou het wel begrijpen hoor als iemand een autootje van 1500 euro niet all risk zou verzekeren, ieder heeft zo zijn ding, ik ben zo gewoon niet. Je kunt het kromme argumenten noemen, maar ik vind 45,- nog vrij goedkoop voor een all risk verzekering, als je je bedenkt dat sommige mensen dat bedrag betalen voor een telefoon abonnement. Daar ben ik dan weer goedkoper mee uit waardoor ik wat meer kán verzekeren met mijn auto waar ik elke dag in rij.
    HAHAHAHAHAHAHAHA GODVERDOMME :roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

    Je hebt net een nieuw niveau dom bereikt, congratz daarmee.
     
    HAHAHAHAHAHAHAHA GODVERDOMME :roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

    Je hebt net een nieuw niveau dom bereikt, congratz daarmee.

    Dankje :)
    Ik ben heel gelukkig met hoe ik mijn leven nu leid, dus congratz is wel op zijn plaats. Nogmaals bedankt.

    Of wacht, kan ik pas gelukkig zijn als ik weinig betaal voor een autoverzekering maar veel betaal voor een telefoon abonnement? Shit, ja daar heb je waarschijnlijk wel meer aan ja dan aan een goede verzekering.
    Serieus tho, 45 euro auto en 20 euro telefoon of 25 euro auto en 40 euro telefoon, ik snap niet waarom het ene beter is dan het andere. Laat de keuze gewoon aan de persoon zelf over, of moet jij met mijn telefoon bellen/appen en zo?
     
    Liever een iphone 6 s + dan een fiat panda 0.9l all risk verzekerd
     
    Liever een iphone 6 s + dan een fiat panda 0.9l all risk verzekerd

    Ik heb een iphone 5, maar niet voor 45 euro. Wel een uitgebreid abonnement overigens.
    Mijn auto is wel wat duurder dan een iphone.

    De een wilt liever een dure telefoon en/of een duur abonnement en een goedkooe autoverzekering, de ander wilt liever een telefoon en abonnement waar hij/zij ruim genoeg aan heeft en een auto met een verzekering zonder zorgen.
    Uiteindelijk betaal je met beide hetzelfde totaal. Ik veroordeel de mensen die de eerste optie willen niet, maar vaak kan ik dat andersom niet verwachten.
     
    dure auto verzekeringen zijn alleen voor mensen die niet kunnen rijden.
     
    *Insert vrouwen*
    Ik moet zeggen, niet iedere vrouw op de weg zorgt voor gevaarlijke situaties, maar als er dan eens iets gebeurt en ik kijk wat voor mongool er achter het stuur zit is het 9 van de 10 keer een vrouw.
     
    Ik moet zeggen, niet iedere vrouw op de weg zorgt voor gevaarlijke situaties, maar als er dan eens iets gebeurt en ik kijk wat voor mongool er achter het stuur zit is het 9 van de 10 keer een vrouw.

    middle aged/bejaarde vrouwen, die zijn het ergst

    die zijn ook nog eens alle schaamte voorbij en geven geen fuck
     
    Back
    Naar boven