XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (46 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Jaja
    Moeten wij je de komende twee maanden in de phm app weer van elke scheet die gelaten wordt op dbb op de hoogte stellen zeker.
    Net als de vorige keer.

    Vertel hier dan ook even van de komende tijd wat er in de phm app wordt gezegd, dankje.
     
    Lol 10k aan kcal challenge en komt niet eens tot de 5 :o
    Een dbb'er?
     
    @ Eerste video
    Is dat niet fake of zo?
    Hij vindt het al teveel bij net 2000 kcal :roflol: :roflol:
     
    wat een bs, deze maand nog de 8k aangetikt en ik ging met honger naar bed
     
    wat een bs, deze maand nog de 8k aangetikt en ik ging met honger naar bed

    Ligt aan je voedingskeuze.
    Mac donalds dagen tik ik easy 8k aan en heb honger.
    8k aan rijst met kip en ik wil dood.
     
    Ligt aan je voedingskeuze.
    Mac donalds dagen tik ik easy 8k aan en heb honger.
    8k aan rijst met kip en ik wil dood.
    In die vids eten ze ook gewoon rotzooi en komen nog niet tot de 10
     
    Ik heb net nog easy 2k aan mergpijpen en roze koeken weg zitten stouwen.

    Wat een plebs.
     
    Zijn er ook nog regels voor die 10.000 kcal ''challenges''? Mag je drinken? Mag je van 1 product meerdere porties nemen?
    Anders kan je gewoon 4x een kapsalon nemen (4913 kcal), 4x grote milkshake (1660 kcal) en 3x een big tasty met bacon (2670 kcal).
    De overige 757 kcal vul je dan gewoon op door totaal 8 glazen (van 250 ml) cola te drinken tussendoor.

    Easyyyyyy

    inb4 doe dan
     
    Een hele hoop Codeïne maakt mijn dag goed.
     
    Zijn er ook nog regels voor die 10.000 kcal ''challenges''? Mag je drinken? Mag je van 1 product meerdere porties nemen?
    Anders kan je gewoon 4x een kapsalon nemen (4913 kcal), 4x grote milkshake (1660 kcal) en 3x een big tasty met bacon (2670 kcal).
    De overige 757 kcal vul je dan gewoon op door totaal 8 glazen (van 250 ml) cola te drinken tussendoor.

    Easyyyyyy

    inb4 doe dan
    Meeste mensen doen het zonder te drinken (op ijs na). Lijkt easy, maar plan voor de grap op mfp maar eens 10k in. Rond de 7k loop ik vast. Maar dat komt misschien omdat ik al heel lang onder de 3k zit
     
    Zijn er ook nog regels voor die 10.000 kcal ''challenges''? Mag je drinken? Mag je van 1 product meerdere porties nemen?
    Anders kan je gewoon 4x een kapsalon nemen (4913 kcal), 4x grote milkshake (1660 kcal) en 3x een big tasty met bacon (2670 kcal).
    De overige 757 kcal vul je dan gewoon op door totaal 8 glazen (van 250 ml) cola te drinken tussendoor.

    Easyyyyyy

    inb4 doe dan

    olijfolie mengen met melk, liter olijfolie, 4L melk ofzo, dan zit je wel safe denk ik
     
    Allemaal leuk en aardig tot dat je de volgende dag op de wc zit..
     
    clean 8000k is makkelijk te doen alleen me darmen vinden de hoeveelheid carbs niet leuk.. 10000 is ook niet echt moeilijk
     
    Back
    Naar boven