XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • clean 8000k is makkelijk te doen alleen me darmen vinden de hoeveel carbs niet leuk.. 10000 is ook niet echt moeilijk
    1000 carbs zijn te doen, clean niet imo. Maar dat ben ik, die niet eens 100g ongekookte rijst weg krijgt.
     
    zat laatst op 1200 clean aan carbs .. gewoon even je best doen
     
    Meeste mensen doen het zonder te drinken (op ijs na). Lijkt easy, maar plan voor de grap op mfp maar eens 10k in. Rond de 7k loop ik vast. Maar dat komt misschien omdat ik al heel lang onder de 3k zit

    Ik kan best proberen de 10.000 kcal te halen, alleen als ik het haal moet ik met bewijs komen en dat wil ik niet, dus dan ben ik dik zonder dat ik een overwinning kan delen, dus dan laat ik het er maar bij :roflol:
    ''je bent al dik'' ja ja ik weet het

    olijfolie mengen met melk, liter olijfolie, 4L melk ofzo, dan zit je wel safe denk ik

    Haha bah :roflol: Wel easy kcal ja, alleen spoelt dat wel gelijk door gok ik :rolleyes:

    Allemaal leuk en aardig tot dat je de volgende dag op de wc zit..

    Inderdaad :roflol:
     
    Ik kan best proberen de 10.000 kcal te halen, alleen als ik het haal moet ik met bewijs komen en dat wil ik niet, dus dan ben ik dik zonder dat ik een overwinning kan delen, dus dan laat ik het er maar bij :roflol:
    ''je bent al dik'' ja ja ik weet het

    Beetje mcdoanlds + pizza etc gepland op mfp. Of ik heb gewoon slechte fantasie
     
    vakantie ruilen? mis me carbs zit nu maar rond de 800 :(

    Ha miet. Nah ik ga ook zakken hoor. zoveel kcals zijn totaal niet nodig ;) zal ook rond de 800gr carbs gaan zitten. (ook omdat de tren dr uit is)
     
    Beetje mcdoanlds + pizza etc gepland op mfp. Of ik heb gewoon slechte fantasie

    Wat is mfp?
    Tegenwoordig heeft iedereen overal van die termen voor, ik loop echt achter :roflol:
     
    olijfolie mengen met melk, liter olijfolie, 4L melk ofzo, dan zit je wel safe denk ik

    zou dan halve liter doen met 2L melk en nog 5000kcal aan ander voedsel.
    anders is het ook wel heel saai eten. je moet natuurlijk wel genieten van 10000kcal.

    maar zo moeilijk lijkt mij het ook niet, heb wel een paar keer rond de 8000kcal gegeten zonder er echt moeite voor te doen.
     
    Laatste dag op oude job nog de volledige jaarlijkse kerstmenu meegedaan met collega's in een of ander bekend restaurant (weet niet meer welk), nu twee weken later terug naar een 'chique' restaurant met de nieuwe collega's op kosten van de baas (voormalig sterrenrestaurant). Volgende week nog eens maar dan enkel de afdeling. Das it mane

    Fixed:
    Een hele hoop Cocaine maakt mijn dag goed.
     
    zou dan halve liter doen met 2L melk en nog 5000kcal aan ander voedsel.
    anders is het ook wel heel saai eten. je moet natuurlijk wel genieten van 10000kcal.

    maar zo moeilijk lijkt mij het ook niet, heb wel een paar keer rond de 8000kcal gegeten zonder er echt moeite voor te doen.
    1137256.jpg
     
    laatste dag cut zat ik boven de 16000k :o did not feel good
     
    Dan voel je je gewoon zwaar beroerd toch.. als ik schandalig veel eet bij een wokrestaurant oid voel ik me al klote.
     
    zwaar beroerd is nog lief uitgedrukt het is iig ook niet voor herhaling vatbaar :roflol:
     
    Back
    Naar boven