Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (43 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • 5x100kg squat terwijl brak. Eindelijk wat squat gains
     
    Dagblad van het Noorden kerstpuzzel, altijd leuk
     
    Gym 1e en 2e kerstdag geopend :heart:
     
    Ssd binnengekregen en 3,5-2,5" Bracket.

    Nu vroeg ik voor de zekerheid aan een klasgenoot of dit alles was en of er nog een kabeltje bijgekocht dient te worden.
    Toen zei die dat je hem met zon Bracket niet vast kunt zetten op de plaats van je dvd drive in laptop..

    En dat dit alleen kan met een hddcaddy..

    Iemand die dit kan bevestigen of kan het ook met alleen de 3,5-2,5" Bracket (in laptop dvd drive)?
     
    nee dat kan volgens mij niet, zijn hele andere afmetingen.
     
    lekker kerstavond in mijn eentje doorbrengen op mijn kamer in groningen :)
     
    lekker kerstavond in mijn eentje doorbrengen op mijn kamer in groningen :)
    Nice ik in mijn eentje op mijn kamertje in Tomorrowland. Ben helemaal klaar voor de kerst.

    Gelukkig kan ik morgen nog wel gewoon trainen in de gym dus ga geen gains verliezen.
     
    Nice ik in mijn eentje op mijn kamertje in Tomorrowland. Ben helemaal klaar voor de kerst.

    Gelukkig kan ik morgen nog wel gewoon trainen in de gym dus ga geen gains verliezen.

    ik ben ook stiekem vooral in groningen omdat de gym hier morgen nog open is
     
    ik ben ook stiekem vooral in groningen omdat de gym hier morgen nog open is

    nice, anders kelderwerk.
    was daar vorig jaar heengegaan met kerst. met 5 man op een rijtje staan de deadliften, was toen echt vies druk
     
    nice, anders kelderwerk.
    was daar vorig jaar heengegaan met kerst. met 5 man op een rijtje staan de deadliften, was toen echt vies druk
    verwacht niet echt veel drukte morgen eigenlijk. was vandaag ook al lekker rustig
     
    Ssd binnengekregen en 3,5-2,5" Bracket.

    Nu vroeg ik voor de zekerheid aan een klasgenoot of dit alles was en of er nog een kabeltje bijgekocht dient te worden.
    Toen zei die dat je hem met zon Bracket niet vast kunt zetten op de plaats van je dvd drive in laptop..

    En dat dit alleen kan met een hddcaddy..

    Iemand die dit kan bevestigen of kan het ook met alleen de 3,5-2,5" Bracket (in laptop dvd drive)?
    of je moet een hdcaddy kopen of je moet je huidige drive vervangen met de ssd
     
    dit was me het weer wel zeg. Nu eindelijk gratis van windows 7 32 bits naar windows 10 64 bits geupgrade
     
    Back
    Naar boven