MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (32 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Extra respect voor defensie volk :roflol: rot toch op man. Denk je dat we in Amerika zitten?

    Meeste gasten in die beroepsgroep zijn vaak ook dd flink vol van zichzelf
     
    Heb je er ervaring mee?

    Anyway, mariniers/KCT altijd 1 puntje respect extra.

    KCT is indd wel stapje hoger.



    Depends

    Vroeger vaak getraind met een KCT-er. Beestige conditie had die vent;)
     
    Extra respect voor defensie volk :roflol: rot toch op man. Denk je dat we in Amerika zitten?

    Meeste gasten in die beroepsgroep zijn vaak ook dd flink vol van zichzelf

    dus ik mag alleen meer respect hebben voor militairen als ik in Amerika zit?

    uit mijn ervaring valt dat reuze mee.
    ja natuurlijk ze zitten er echt wel tussen, maar als je denkt dat het merendeel arrogante kneusjes zijn heb je het mis.
     
    Het hele idee van respect hebben voor mensen omdat ze een politieke marionet zijn vind ik nogal walgelijk. In amerika is dat nog vele malen erger, daar ben je meteen een volksheld als militair.

    Die mensen kiezen er zelf voor om gevaarlijk werk te doen en een beetje oorlog voeren in verre landen heeft niks met onze veiligheid te maken.
     
    Maar wel marinier

    no clue, hij is wel vrij hoog volgens mij. Maar dat gaat gewoon gepaard met nep alpha en arrogant gedrag.

    Extra respect voor defensie volk :roflol: rot toch op man. Denk je dat we in Amerika zitten?

    Meeste gasten in die beroepsgroep zijn vaak ook dd flink vol van zichzelf

    cool

    broer met bipolaire persoonlijkheidsstoornis met grote mogelijkheid tot meer psychologische stoornissen

    Het hele idee van respect hebben voor mensen omdat ze een politieke marionet zijn vind ik nogal walgelijk. In amerika is dat nog vele malen erger, daar ben je meteen een volksheld als militair.

    Die mensen kiezen er zelf voor om gevaarlijk werk te doen en een beetje oorlog voeren in verre landen heeft niks met onze veiligheid te maken.
    Precies mijn gedachte erover iWJ

    Krom beeld van het "in dienst zijn van je land". Lekker psychologisch naar de tering gaan en bekrompen soldaatje spelen in de woestijn, jup echt tof voor Nederland!
     
    Het hele idee van respect hebben voor mensen omdat ze een politieke marionet zijn vind ik nogal walgelijk. In amerika is dat nog vele malen erger, daar ben je meteen een volksheld als militair.

    Die mensen kiezen er zelf voor om gevaarlijk werk te doen en een beetje oorlog voeren in verre landen heeft niks met onze veiligheid te maken.

    oke dus op 4 mei denk jij ook, tja die canadezen, Amerikanen, ect ect kozen er zelf voor om ergens in een ver land gevaarlijk werk te doen, wel fijn tough.

    dat het werk wat ze nu doen voor jouw niet veel uit maakt, of uit lijkt te maken, betekend niet dat dat voor iedereen zo is.

    ik heb respect voor die mensen omdat ze een keuze maken om zelf risico te nemen, en door het stof zullen gaan om anderen te helpen, en dat als het nodig is ook voor jou en mij doen.

    het komt bij mij ook niet vanuit een nationalistisch punt zoals je het in de US ziet.
     
    Die mensen maken zelf geen keuze voor welk doel ze dienen. Die mensen kiezen ervoor om marionet te zijn van de politieke agenda. Je historisch besef is echt belachelijk naïef. Amerikanen hadden hun eigen kapitalistische doel. De veiligheid van jouw of mijn grootouders kon de VS niets schelen. Voor dat Hitler wereldoverheersing ambieerde waren de amerikanen hartstikke blij met die vent als tegenhanger van het communisme, de echte vijand.

    Ik bedoel wow wat een helden die amerikaanse vrijheidsstrijders restecp
     
    oke dus op 4 mei denk jij ook, tja die canadezen, Amerikanen, ect ect kozen er zelf voor om ergens in een ver land gevaarlijk werk te doen, wel fijn tough
    Totaler Krieg versus Landje Pik/Puppeteren in het Midden-Oosten is niet te vergelijken brah

    Verder toffe morale code, jammer wel dat ze eigenhandig families uit elkaar rukken en een hersenloze pion worden. Heeft geen zin voor Nederland om een inwoner te hebben die ofwel in het buitenland zit (en daarom niet bij vrouw+kind is, wat grote gevolgen heeft) ofwel met een stoornis thuis zit (en dus ook grote gevolgen heeft).

    Nee, eigenlijk vind ik militairen maar grote debielen. En dat spreek ik vooral uit, omdat ik het bout vind dat goede knullen compleet verziekt worden door onze vriendelijke militair/politieke bladmongolen in onze besturen.
     
    Die mensen maken zelf geen keuze voor welk doel ze dienen. Die mensen kiezen ervoor om marionet te zijn van de politieke agenda. Je historisch besef is echt belachelijk naïef. Amerikanen hadden hun eigen kapitalistische doel. De veiligheid van jouw of mijn grootouders kon de VS niets schelen. Voor dat Hitler wereldoverheersing ambieerde waren de amerikanen hartstikke blij met die vent als tegenhanger van het communisme, de echte vijand.

    Ik bedoel wow wat een helden die amerikaanse vrijheidsstrijders restecp
    Was dat ook niet vooral omdat Hitler een te grote bedreiging vormde voor het bankwezen en als militair/economische grootmacht een te grote invloed zou hebben op het wereldtoneel?
     
    Back
    Naar boven