XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (36 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Tja..wat zal ik zeggen.. :rolleyes:

    In both muscles, focusing on using the respective muscles increased muscle activity at relative loads between 20 and 60 %, but not at 80 % of 1RM. Overall, a threshold between 60 and 80 % rather than a linear decrease in selective activation with increasing intensity appeared to exist.

    dus het werkt alleen echt goed tussen de 20 en 60% van 1rm. laat nou net de cutoff van useful reps rond de 60% liggen voor hypertrophy en/of kracht.

    maw het helpt bij licht gewicht maar licht gewicht helpt niet voor gains.

    nou lekker nuttig hoor
     
    dus het werkt alleen echt goed tussen de 20 en 60% van 1rm. laat nou net de cutoff van useful reps rond de 60% liggen voor hypertrophy en/of kracht.

    maw het helpt bij licht gewicht maar licht gewicht helpt niet voor gains.

    nou lekker nuttig hoor

    Uhu precies dat ja, het werkt alleen bij nutteloos laag gewicht.
     
    Als je fractional plates gebruikt kan je ook wel elke set alle schijven en halters wegen, want als die 250gram afwijken (wat ze bijna allemaal doen) klopt je "microloading" alsnog niet.
     
    Als je fractional plates gebruikt kan je ook wel elke set alle schijven en halters wegen, want als die 250gram afwijken (wat ze bijna allemaal doen) klopt je "microloading" alsnog niet.

    Dat geldt dan toch ook als je normaal laadt, met 2,5 kg bijvoorbeeld?
     
    wijkt inderdaad wel af in absoluut gewicht, maar je doet alsnog 250 gram meer dan je anders gedaan zou hebben
     
    Als je fractional plates gebruikt kan je ook wel elke set alle schijven en halters wegen, want als die 250gram afwijken (wat ze bijna allemaal doen) klopt je "microloading" alsnog niet.
    Ik lift lekker met eleiko
     
    wijkt inderdaad wel af in absoluut gewicht, maar je doet alsnog 250 gram meer dan je anders gedaan zou hebben

    Dat weet je niet, want je weet niet of je dezelfde schijven hebt als de keer ervoor of dat überhaupt beide kanten wel gelijk geladen zijn. Met een eleiko gewichthefset vind ik het vrij normaal, maar als je bij een squat van 200kg een halve kg bij gaat voegen onder het mom van progressie dan neem je jezelf in de maling
     
    Back
    Naar boven