XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (39 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • dat is altijd relaxed
    Ja soms heb je van die wat minder solide ontlasting, dan druk je nog even door maar er valt niets, weet je wel. Anyway, dan ga je vegen en dan blijf je vegen en er blijft ook steeds meer af komen, soms ben je wel 10 minuten bezig en dan wordt alles ook nog eens schraal en zo. Daar had ik vandaag dus echt geen zin in, vandaar dat het mijn dag ook zo goedmaakte.
     
    [Link niet meer beschikbaar]
     
    Ja soms heb je van die wat minder solide ontlasting, dan druk je nog even door maar er valt niets, weet je wel. Anyway, dan ga je vegen en dan blijf je vegen en er blijft ook steeds meer af komen, soms ben je wel 10 minuten bezig en dan wordt alles ook nog eens schraal en zo. Daar had ik vandaag dus echt geen zin in, vandaar dat het mijn dag ook zo goedmaakte.
    wow wij hebben zoveel gemeen!1! en sinds ik op mezelf woon weet ik dat je niet moet besparen op toiletpapier en gewoon de 5laags superzacht wcpapier moet kopen, want als je een keer meer dan 2 keer op een dag moet krijg je echt een schrale anjer...
     
    sry nee dat kan ik niet maken dan mijn vriend wordt jaloers en wil hem eg nie kwijt :$
    Laat je vriend lekker de tering krijgen kies voor mij ik ben gespiert en heb een grote piemeledokus
     
    Riem geeft naar mijn idee bij mij het meeste steun als die een stukje over m'n ribben heen zit, doet wel wat pijn. Kan ik zo een rib breken of wat dan ook of kan het geen kwaad?
     
    Riem geeft naar mijn idee bij mij het meeste steun als die een stukje over m'n ribben heen zit, doet wel wat pijn. Kan ik zo een rib breken of wat dan ook of kan het geen kwaad?

    je zou niet de eerste zijn die met zn riem een rib kneust
     
    Back
    Naar boven