MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

Gebruikte van Kai met extra proteine uit z'n proteïn balls om de whey te compenseren?
 
Wat een dom wijf zeg.

Ik heb ook nog ieniemienie zaadjes voor haar en nog gratis ook ze moet ze er alleen zelf uithalen hihihi

Hopelijk komt er dan ook een unboxing video :$
 
Diesel voor 92 cent net over de grens... Maar op de terugweg geflitst in België.

Volgens mij sturen ze geen boetes naar Nederland, iemand die dit kan bevestigen?
 
Diesel voor 92 cent net over de grens... Maar op de terugweg geflitst in België.

Volgens mij sturen ze geen boetes naar Nederland, iemand die dit kan bevestigen?

Lijkt me sterk brah
 
Flikkers gaan ze net op 200m 50 weg staan op een 70 weg. In een gewone Renault megane.

Ja, hier wordt de wereld een stuk veiliger van :o
 
Diesel voor 92 cent net over de grens... Maar op de terugweg geflitst in België.

Volgens mij sturen ze geen boetes naar Nederland, iemand die dit kan bevestigen?
ben ooit geflitst in duitsland. kreeg boete opgestuurd en moest wat gegevens terugsturen en zou daarna een acceptgiro oid toegestuurd krijgen

2 jaar geleden nu en nooit wat van weer gehoord.
 
ben ooit geflitst in duitsland. kreeg boete opgestuurd en moest wat gegevens terugsturen en zou daarna een acceptgiro oid toegestuurd krijgen

2 jaar geleden nu en nooit wat van weer gehoord.
inb4 oplopende boete
 
Back
Naar boven