AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (33 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • [Afbeelding niet meer beschikbaar]
     
    Uit welk graf kom jij, klapjostie. Jij deadlift zeker ook zo :roflol:

    Lichtgewicht Assburger95 denkt stoer te kunnen praten op het internet. Zielig. Een hoop mensen zeggen tegen mij op dit forum dat dit lichtgewicht een slechte techniek heeft, het is echt waar. Zijn techniek is zo slecht, zelfs Jason Genova kan het niet aanzien. Zijn techniek is erg slecht. Voor een goede techniek heb je talent en inzicht nodig, ok?

    Als dit lichtgewicht kennis had over hoe je moet trainen voor massa zou hij net zo'n lekkere vriendin hebben als Frank den Blanken. Zielig.
     
    Lichtgewicht Assburger95 denkt stoer te kunnen praten op het internet. Zielig. Een hoop mensen zeggen tegen mij op dit forum dat dit lichtgewicht een slechte techniek heeft, het is echt waar. Zijn techniek is zo slecht, zelfs Jason Genova kan het niet aanzien. Zijn techniek is erg slecht. Voor een goede techniek heb je talent en inzicht nodig, ok?

    Als dit lichtgewicht kennis had over hoe je moet trainen voor massa zou hij net zo'n lekkere vriendin hebben als Frank den Blanken. Zielig.

    Donald Trump, is that you?
     
    Lichtgewicht Assburger95 denkt stoer te kunnen praten op het internet. Zielig. Een hoop mensen zeggen tegen mij op dit forum dat dit lichtgewicht een slechte techniek heeft, het is echt waar. Zijn techniek is zo slecht, zelfs Jason Genova kan het niet aanzien. Zijn techniek is erg slecht. Voor een goede techniek heb je talent en inzicht nodig, ok?

    Als dit lichtgewicht kennis had over hoe je moet trainen voor massa zou hij net zo'n lekkere vriendin hebben als Frank den Blanken. Zielig.
    Zeg het ze Joopie
     
    :roflol::roflol::roflol:

    Het forum niveau stijgt met de dag.

    Inderdaad, het forumniveau neemt af met de influx van nieuwe leden die niets weten van trainen en niets bereikt hebben. Helemaal niets. Het is diep treurig!

    gpmLb7g.png
     
    product op xxl

    voordelen: iedereen kent de voordelen van product x voor krachtsporters!!

    oke bedankt
     
    Het zit je wel diep he?

    Oh mijn God, wat is Assburger45 onnozel. Ik heb veel onnozele figuren meegemaakt, maar Assburger45 overtreft alles - het is echt waar. Iedereen heeft het er over dat hij niets kan en niets begrijpt. Triest. Het is zo triest, je mag er eigenlijk niet eens over praten. Maar het is belangrijk dat we dit als een probleem erkennen. Ik was de eerste die dit probleem erkende. Eerst hoorde je veel mensen kritiek geven op mij - mag je dit wel aankaarten - maar nu begint iedereen mij gelijk te geven. Ik heb altijd gelijk. Assburger45 is onnozel en dwaas. Onnozel!

    18oYYnV.gif
     
    Back
    Naar boven