MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (39 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • hij wil het gewoon even allemaal doen volgens mij, terwijl hij uberhaupt nog geeneens op diepte squat

    Mijn laatste zin was ook niet helemaal srs. Ik krijg het hoe dan ook moeilijk op het NK, genoeg tegenstand.
     
    hij wil het gewoon even allemaal doen volgens mij, terwijl hij uberhaupt nog geeneens op diepte squat
    Die instagram vid ziet er qua diepte wel redelijk uit maar hij heeft ewel extreme moeite met 160 terwijl die claimt dat voor 3*2 te doen
     
    Die instagram vid ziet er qua diepte wel redelijk uit maar hij heeft ewel extreme moeite met 160 terwijl die claimt dat voor 3*2 te doen
    Idd het nieuwe filmpje had ik nog niet gezien, die is dieper dan ik laatst zag. Wel beltless.

    "Oh dat is top en welke bond is dit precies? Ik zou graag NK winnaar willen worden en tegelijkertijd record houder willen zijn "

    Alleen die arrogantie
     
    Idd het nieuwe filmpje had ik nog niet gezien, die is dieper dan ik laatst zag. Wel beltless.

    "Oh dat is top en welke bond is dit precies? Ik zou graag NK winnaar willen worden en tegelijkertijd record houder willen zijn "

    Alleen die arrogantie
    hij is best sterk voor zijn gewicht maar hij heeft inderdaad echt een enorme air over zich heen van "ik ben overal de beste in als ik het maar probeer". misselijkmakend hoe speciaal die gast zichzelf vindt.

    vgm e-stat hij ook hoeveel reps hij doet op zijn instagram zoals met die squats of deze
    https://www.instagram.com/p/BCbFc8GKV4A/?taken-by=leroy_kakiay

    brb 4x4x210 claimen terwijl je max 230 is en je eerste 2 reps er al super goor uitzien.
     
    hij is best sterk voor zijn gewicht maar hij heeft inderdaad echt een enorme air over zich heen van "ik ben overal de beste in als ik het maar probeer". misselijkmakend hoe speciaal die gast zichzelf vindt.

    vgm e-stat hij ook hoeveel reps hij doet op zijn instagram zoals met die squats of deze
    https://www.instagram.com/p/BCbFc8GKV4A/?taken-by=leroy_kakiay

    brb 4x4x210 claimen terwijl je max 230 is en je eerste 2 reps er al super goor uitzien.
    Sterk voor een natty
     
    Nice! Gefeliciteerd man, knappe prestatie!
    zag gisteren op een feestje een security die ik op jou vond lijken. op aanraden van euphorea gevraagd of ie *jouw naam* heet. hij keek me raar aan en vroeg of ik wat op heb. later nog wel een selfie met 'm gescoord.

    bij nader inzien viel de gelijkenis ook wel mee :roflol:
     
    zag gisteren op een feestje een security die ik op jou vond lijken. op aanraden van euphorea gevraagd of ie *jouw naam* heet. hij keek me raar aan en vroeg of ik wat op heb. later nog wel een selfie met 'm gescoord.

    bij nader inzien viel de gelijkenis ook wel mee :roflol:


    Hahaha en, had je wat op? euphorea weet hoe ik er uit zie dus die had t toch wel moeten weten ;)
     
    Hahaha en, had je wat op? euphorea weet hoe ik er uit zie dus die had t toch wel moeten weten ;)
    paar biertjes (normaal drink ik niet dus zal wel wat harder aan zijn gekomen). euphorea was er niet bij maar wist dat ie jou wel eens gemeet had dus vroeg hem op whatsapp of hij misschien wist of jij security deed.
     
    Back
    Naar boven