AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (44 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Je buddy heeft er weinig kaas van gegeten.

    Back-end werk vooral. Requirements Engineering, database architectuur en de ontwikkeling ansich.
    Ohh nice[emoji16] , en dan maar te realiseren dat ik net pas bezig met If, elif , else in python " cry in a corner"
     
    waarom maak je geen log?

    Worden best wel rare trainingen aangezien ik tot op de dag van vandaag geen schema heb

    vandaag bijvoorbeeld spontaan gekozen om te maxen
     
    een veel te zelfverzekerde rare gast die 2 meiden in de gym probeerde te versieren en later bij mij stoer probeerde te doen.
    die overduidelijk kuurde, 10 maanden traint, 78kg weegt bij 2.02M en vroeg of bench nou alleen techniek is of ook kracht.

    traint normaal ook bij de tokkie basic fit van de omgeving.
    beter blijft ie daar.

    ohh en hij vroeg of zyzz mijn inspiratie was :roflol:
     
    een veel te zelfverzekerde rare gast die 2 meiden in de gym probeerde te versieren en later bij mij stoer probeerde te doen.
    die overduidelijk kuurde, 10 maanden traint, 78kg weegt bij 2.02M en vroeg of bench nou alleen techniek is of ook kracht.

    traint normaal ook bij de tokkie basic fit van de omgeving.
    beter blijft ie daar.

    ohh en hij vroeg of zyzz mijn inspiratie was :roflol:

    Wat neerbuigend :haha:
     
    PHP is trouwens totally worth it, is enorm veel werk in.

    Moet je wel MVC begrijpen en een paar frameworks kennen scheelt ook.
     
    een veel te zelfverzekerde rare gast die 2 meiden in de gym probeerde te versieren en later bij mij stoer probeerde te doen.
    die overduidelijk kuurde, 10 maanden traint, 78kg weegt bij 2.02M en vroeg of bench nou alleen techniek is of ook kracht.

    traint normaal ook bij de tokkie basic fit van de omgeving.
    beter blijft ie daar.

    ohh en hij vroeg of zyzz mijn inspiratie was :roflol:
    kuren om 78 te wegen terwijl je bijna even lang bent als de eiffeltoren :headbang:
     
    Vast niet natty die toren
     
    Back
    Naar boven