Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (42 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • naar optreden van Tiësto geweest heuy

    toch nog een gevoel van nederland meegekregen doordat hij Copenhagen als Kopenhagen uitsprak :o
     
    naar optreden van Tiësto geweest heuy

    toch nog een gevoel van nederland meegekregen doordat hij Copenhagen als Kopenhagen uitsprak :o
    Nice! Zag het op fb hihi, mirin. Draaide hij alleen? Of was het een festival met meerdere dj's? En wat vond je van z'n set?
     
    Nice! Zag het op fb hihi, mirin. Draaide hij alleen? Of was het een festival met meerdere dj's? En wat vond je van z'n set?
    Hij draaide alleen! Ofja, op een gegeven moment kwam er een of andere Deense DJ neem ik aan want iedereen ging uit z'n dak en ik dacht echt wtf wie is deze gozert :roflol::o maar dat was maar 2 min ofzo.
    Was wel tof en wilde altijd al naar z'n optreden heen dus ik vond heulemahl meauj :p
     
    Hij draaide alleen! Ofja, op een gegeven moment kwam er een of andere Deense DJ neem ik aan want iedereen ging uit z'n dak en ik dacht echt wtf wie is deze gozert :roflol::o maar dat was maar 2 min ofzo.
    Was wel tof en wilde altijd al naar z'n optreden heen dus ik vond heulemahl meauj :p
    Hoe zeg je 'hoi ik ben skeletto' in het Deens?
     
    Publicatie over AAS-geinduceerde hepatotoxiciteit geaccepteerd in de journal Medical Hypotheses.

    25zm00j.png
     
    Sta je straks naast de 1-2-3-4 hat of paper rule!!

    anyway gefeliciteerd, diende je nog aanpassingen te doen? soms worden er bizarre eisen aan artikelen gesteld heb ik het idee
    Nope, helemaal niks. Wel half jaar geduurd voordat ie geaccepteerd werd. Was wel al een volledige revisie omdat ie eerst was geweigerd bij Steroids.
     
    naar optreden van Tiësto geweest heuy

    toch nog een gevoel van nederland meegekregen doordat hij Copenhagen als Kopenhagen uitsprak :o
    Draaide hij trance? Want laatste keren ik tiesto zag (tml en nog een ander festival) draaide die van die commerciële buchtmuziek
     
    Draaide hij trance? Want laatste keren ik tiesto zag (tml en nog een ander festival) draaide die van die commerciële buchtmuziek
    hmm, hij draaide 2 uur en daarvan hoorde ik 4 liedjes van die commerciële buchtmuziek zoals jij het beschrijft :P
    maar verder wel gewoon trance ja, zelfs een zyzz liedje!!! :o
    maarja dit was geen festival, weet niet of dat wat uitmaakt. was gewoon zijn eigen optreden.
     
    Back
    Naar boven