Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (35 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • mmmmmmweehhh haar ogen vallen bijna uit der kop zit een dikke laag poeder op en haar haarlijn begint veelste hoog en ze is een vieze B&F fangirl. 6 of misschien 7/10 max

    en ook puntige ellebogen

    Mooi ja, maar zeker geen 9/10 kijk goed hoodz eerste klas trutje is het. Roze koffertje, nageltjes gelakt, het is zo gemaakt en nep allemaal. Een beetje te vergelijken met b&f eigenlijk.

    al die spieren van jouw zijn echt van die gepompte nep spieren!
     

    10 favoriete b&f pleuris troep producten

    :roflol::roflol::roflol:

    Wat een retards bestaan er toch tegewoordig.

    Op transport met die lui pls

    Edit: ik zou haar niet meer doen na het zien van deze video

    Bah, wat is dat youtube gedoe toch altijd verschrikkelijk tenenkrommend en nep zeg.
     
    het lijkt mij trouwens ook vrij plausibel dat b&f zon wijf gewoon betaalt.

    wie de fuck maakt er anders zo'n video
     
    het lijkt mij trouwens ook vrij plausibel dat b&f zon wijf gewoon betaalt.

    wie de fuck maakt er anders zo'n video

    Zou met niet eens verbazen.

    Inb4 Ralf is tegenwoordig domme vlog/blog fitlife huppelkutjes werver nadat zijn DBB "we maken er wat moois van" carierre voorbij is.
     
    het lijkt mij trouwens ook vrij plausibel dat b&f zon wijf gewoon betaalt.

    wie de fuck maakt er anders zo'n video

    Meh. Misschien dat ze winkeltegoed krijgt ofzo. Het zou je nog verbazen hoe snel de innerlijke aandachtshoer wakker te krijgen is bij het andere geslacht.
     
    G2KXtN1.jpg
     
    Tenzij je powerlifter bent, is dik zijn niet te rechtvaardigen. Je kunt mensen erop aankijken dat ze roken, drinken, maar dik zijn? Dat is dan plots weer niet geaccepteerd. Omdat schoonheid aan de binnenkant zit ofzo. :roflol:
     
    Dik zijn is geen keuze dus daar moet je niet mee spotten.

    Lengte daar in tegen.
     
    Dik zijn is geen keuze dus daar moet je niet mee spotten.

    Lengte daar in tegen.

    Klopt.. Mijn ouders zeiden vroeger nog tegen mij: "Zeeschildpad, je moet nu echt eens stoppen met groeien, anders wordt je net zo'n lange slungel als je vader"

    Niet geluisterd natuurlijk, anders had ik mijn schapen al op het droge.
     
    Tenzij je powerlifter bent, is dik zijn niet te rechtvaardigen. Je kunt mensen erop aankijken dat ze roken, drinken, maar dik zijn? Dat is dan plots weer niet geaccepteerd. Omdat schoonheid aan de binnenkant zit ofzo. :roflol:
    hetzelfde geldt voor ecto zijn

    vuile ecto
     
    Tenzij je powerlifter bent, is dik zijn niet te rechtvaardigen. Je kunt mensen erop aankijken dat ze roken, drinken, maar dik zijn? Dat is dan plots weer niet geaccepteerd. Omdat schoonheid aan de binnenkant zit ofzo. :roflol:

    roken en overmatig alcoholgebruik is ook niet geaccepteerd :$
     
    Back
    Naar boven