Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (29 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Eindexamen afgerond nu hopelijk geslaagd en klaar met school :)
     
    Kan je wel meedoen op het nk in de -83 dan of eerst op een andere meet kwalificeren?
    volgens mij is de wilks eis halen genoeg om aan het nk mee te doen in welke klasse dan ook maar ik zou het nog even navragen want I could be wrong
     
    Twijfel ook om 83 te doen op nk :o

    Keep me updated on hoe rip je gaat op een 7kg cut

    Denk dat het niet veel nut gaat hebben om jou up to date te houden aangezien ik op een hoger vp zit en mijn vvm gewoon een pak lager ligt.

    Maar will do in chat ;)
     
    volgens mij is de wilks eis halen genoeg om aan het nk mee te doen in welke klasse dan ook maar ik zou het nog even navragen want I could be wrong

    lagere klasse mee doen mag sowieso. Hogere weet ik niet, was eerst van niet
     
    lagere klasse mee doen mag sowieso. Hogere weet ik niet, was eerst van niet

    Heb me voor -83 ingeschreven maar als ik nou van te voren denk wordt hem niet, kan ik dan alsnog -93 doorgeven bij SBD?
     
    Denk dat het niet veel nut gaat hebben om jou up to date te houden aangezien ik op een hoger vp zit en mijn vvm gewoon een pak lager ligt.

    Maar will do in chat ;)


    Zo lean ben ik niet hoor.
     
    lagere klasse mee doen mag sowieso. Hogere weet ik niet, was eerst van niet

    Volgens mij mocht dat wel, alleen niet als je de eis haalde in een klasse waar 300 wilks was en dan mee wilde doen in een klasse met 340 wilks als eis (terwijl je tussen 300 en 340 zat).
     
    feb3d508cdcb008933eed9e033645fdf.png

    :trollface:
    Van wie is deze post?
     
    Kans zit er in dat m'n schatje uit de leefgroep binnenkort tijdens weekends bij mij kan blijven.
     
    Kans zit er in dat m'n schatje uit de leefgroep binnenkort tijdens weekends bij mij kan blijven.
    lol leefgroep? ben jij onhandelbaar jongen
     
    • Like
    Waarderingen: mat
    Back
    Naar boven