XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (43 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Dry ice bommen gemaakt na het genieten van een bak aardbei ijs vol eiwitjes en een pastaschoteltje zalm. Naast het overheerlijke eten kun je vervolgens nog eens bommen maken van het meegeleverde dry ice, thanks musclemeat. Voel me weer net een klein kind:o:o
     
    3 reps 2 sets 185 kg Squat makkelijk
    2 reps 3 sets 200 kg squat ook makkelijk
    Huh


    200 voor reps

    vmu7u8.gif
     
    Een jongen uit mijn gym heeft die clip geschoten en geedit. En hij traint z'n benen niet eens :(
    ik voetbal al heel m'n leven dus ik hep gespierde benen! en ik fiets elke dag!
     
    dit is wel heel goed, bus rijd tan2 hard door (8 minuten voor op dienstregeling :roflol:) waardoor ik niet te laat ben en mn trein alsnog hebt. Bedank je wel buschauffeur
     
    dit is wel heel goed, bus rijd tan2 hard door (8 minuten voor op dienstregeling :roflol:) waardoor ik niet te laat ben en mn trein alsnog hebt. Bedank je wel buschauffeur


    rip mensen die niet 8 minuten van te voren bij de bushalte stonden.
     
    dit is wel heel goed, bus rijd tan2 hard door (8 minuten voor op dienstregeling :roflol:) waardoor ik niet te laat ben en mn trein alsnog hebt. Bedank je wel buschauffeur

    gewoon een klacht indienen, een bus mag maximaal 5 minuten van te voren vertrekken.

    ik heb zo wel eens een bus teruggeroepen via een andere buschauffeur, wordt zeker niet gewaardeerd. maar dan kom je nog wel op tijd
     
    klacht indienen? IK was blij dat ze door reed en ik op tijd was :D

    maar er rijden in utrecht zo veel bussen gaan ook echt vrij vaak per uur. Sommige bussen gaan ook gewoon om de 4 minuten :roflol:
     
    klacht indienen? IK was blij dat ze door reed en ik op tijd was :D

    maar er rijden in utrecht zo veel bussen gaan ook echt vrij vaak per uur. Sommige bussen gaan ook gewoon om de 4 minuten :roflol:
     
    Te horen krijgen dat ik afgestudeerd ben voor me hbo :banana:
     
    Haha hbo afgestudeerd maar nog steeds zo dyslectiesch als het maar zijn kan

    Thanks
     
    klacht indienen? IK was blij dat ze door reed en ik op tijd was :D

    maar er rijden in utrecht zo veel bussen gaan ook echt vrij vaak per uur. Sommige bussen gaan ook gewoon om de 4 minuten :roflol:

    oh last het verkeerd, was niet echt heel erg wakker vannochtend.

    om de 4 min is wel echt nice man, hier rijden ze helaas maar elke 5 min:(
     
    Back
    Naar boven