Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (38 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Wakker worden en zien dat Logic 1 van zijn 2 nieuwe albums heeft uitgebracht.

    Edit: Toch geen album, maar nog steeds een mixtape
     
    Laatst bewerkt:
    Beheerder van de og dbb app geworden.
     
    > wie kan ik vertrouwen zodat hij mij weer admin maakt, ik moet ff data verwijderen
    Lloyd < ik

    The faith..

    kom pokemon





    epic trouwens hoe lloyd een groepsapp in 30min weet te verneuken als beheerder :roflol: gelukkig is het weer een beetje rustaaagh nu
     
    Ben al bezig. lloydatoni loopt achter mij aan
    [Afbeelding niet meer beschikbaar][/spo]



    :roflol:


    Je moet ff naar safari zone membership area gaan voor Tynamo, wordt een http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Eelektross_(Pokémon)



    2yxggox.jpg
     
    Omdat mijn sportschool even gesloten is, ging ik vandaag bij BF squatten en benchpressen.

    Ik maak alles klaar voor wat opwarmsets backsquat. Na een rondje lege halter wilde ik nog een opwarmsetje 35kg doen. Komt er een man naar me toe:

    "Weet je dat wel zeker? Dat is 35kg hé..."

    ...I know *squat 5x* *gooit er 20kg bij*..

    ...zo, nu kunnen de echte sets beginnen...

    Vervolgens ging hij maar heel opzichtig deadliften met bolle rug
     
    Zou als vrouw geen 35kg squatten, voor je het weet ben je huge.

    Gewoon lekker bij een lege stang houden.
     
    ik weet eigenlijk niet waar ik dit moet plaatsen omdat ik mij zowel heel erg kan ergeren als vermaken om de domheid van de mens.

     
    die strafschop van italie maakt mn dag wel goed. Lekker gelijk en nu moeten de italianen lekker winnen
     
    Kan altijd enorm genieten van die ene irrelevante comment over de islam met vervolgens velle tegenreacties van mensen als Mohammed of Ali, of yazid El Alaoui.
    Omg geen wonder dat islam zich hier zo kan uitbreiden. Voor heel veel mensen bestaat het dus niet.
    Wat is jou probleem met de Islam? Waarom nou weer Islam? Ga lekker je eigen varkens, kippen, koeien, schapen en geiten neuken in je vieze stink boerderij.
     
    ik weet eigenlijk niet waar ik dit moet plaatsen omdat ik mij zowel heel erg kan ergeren als vermaken om de domheid van de mens.



    gvd dit is goud.

    :roflol: 2:02 bro where's your tin foil hat.
     
    Back
    Naar boven