AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (35 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • :roflol: welke DBB'er is gespot?
    aAPxp7E_460s.jpg


    :roflol:
     
    Richella vandaag gespot bij de Jumbo

    Was ook niet te missen in xxl nutrition tanktop :o Klein vrouwtje trouwens irl, denk max 1,40m
     
    Weet ik nog niet, hopelijk belastingsinspecteur. Dan in avondschool mn filosofiemaster verderdoen, dan kan ik of doorgroeien of doctoreren.

    Heeft gewichtheffen goeie carryover naar belastingheffen?
     
    Zonder pics is hier niets van waar

    Wou foto maken alleen mijn telefoon lag thuis aan de lader :$

    Zou haar wel doen overigens ondanks meer powerlifter fysiek
     
    Echt trots op mezelf.

    10km hardgelopen in zo'n 30 graden, en deed er slechts 1min langer over dan vorige training.

    1 uur en 8 min.
     
    :roflol: welke DBB'er is gespot?
    aAPxp7E_460s.jpg
    Tbh ziet het er wel uit alsof er wel degelijk iets mis is met de man zijn benen. Soort van fysieke handicap of ongeval gehad ofzo. Kan toch niet anders?
     
    Tbh ziet het er wel uit alsof er wel degelijk iets mis is met de man zijn benen. Soort van fysieke handicap of ongeval gehad ofzo. Kan toch niet anders?

    Als ik naar zijn standbeen kijk (rechter been op de foto) dan lijkt het of hij zware "x" benen heeft
     
    Het gaat niet om de benen, het gaat erom wat er tussen hangt!!!!!!!!




    Nohommel
     
    Er is quasi geen geld om te doctoreren dus laten we het maar bij belastingsinspecteur houden.

    Zei je niet een aantal jaar geleden dat je international business management studeerde Calypo?
     
    Zei je niet een aantal jaar geleden dat je international business management studeerde Calypo?

    Yep, dat is mn bachelor die ik al heb.
     
    Upgrade van win8 naar win10, doen of niet doen? Heb nog 9 dagen en dan verloopt mijn gratis upgrade. Hij zegt dat-ie compatible is enzo.
    Ik had de upgrade al eens gedaan, toen win10 net uit was, vervolgens een week later een complete factory reset gedaan omdat alles zo teringsloom werd. Echter merk ik in de voorbije weken een opvallende terugval qua snelheid van mijn laptop, misschien is dit bewust om de overstap aan te moedigen?

    Lang verhaal kort: is het nu wel veilig om de upgrade te doen?
     
    Upgrade van win8 naar win10, doen of niet doen? Heb nog 9 dagen en dan verloopt mijn gratis upgrade. Hij zegt dat-ie compatible is enzo.
    Ik had de upgrade al eens gedaan, toen win10 net uit was, vervolgens een week later een complete factory reset gedaan omdat alles zo teringsloom werd. Echter merk ik in de voorbije weken een opvallende terugval qua snelheid van mijn laptop, misschien is dit bewust om de overstap aan te moedigen?

    Lang verhaal kort: is het nu wel veilig om de upgrade te doen?

    ja gewoon upgraden
     
    Back
    Naar boven