MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (53 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Mijn dag is goed omdat ik erg van m'n cheaten heb genoten.
    Chocolade cruesli, speculoos en koffieboontjes zijn namelijk gewoon vegan:rolleyes:

    Mijn dag is goed omdat ik erg van m'n eten heb genoten.
    Bacon, lamsfilet en spareribbekes, ben namelijk gewoon carnivoor :rolleyes:
     
    Klant: waar kan ik de diepvriesmaaltijden vinden
    Jacked: in de diepvries
    Klant: oké bedankt
    cabeza_de_pin.jpg
     
    Mijn dag is goed omdat ik erg van m'n cheaten heb genoten.
    Chocolade cruesli, speculoos en koffieboontjes zijn namelijk gewoon vegan:rolleyes:
    Chocolade?!?!?!!1
    Dat bevat melk en zit boordevol conserveringsmiddelen en e-nummertjes des hels! Gauw je mond gaan spoelen met zeep. Fucking barbaar.
     
    Lwkkerr high carbe hertog en wat tripels gaat lekker fietsen worden morgen
     
    Chocolade?!?!?!!1
    Dat bevat melk en zit boordevol conserveringsmiddelen en e-nummertjes des hels! Gauw je mond gaan spoelen met zeep. Fucking barbaar.

    Ik weet met jou gewoon niet of je nu aan het trollen bent of niet maar if not:
    Pure chocolade bestaat uit cacao en suiker lol.
     
    Ik weet met jou gewoon niet of je nu aan het trollen bent of niet maar if not:
    Pure chocolade bestaat uit cacao en suiker lol.
    Dat is wat ze willen dat je denkt. Ondertussen corrumpeert de zoete lekkernij je ziel van binnenuit.
     
    Srs: als sweetdreamss een man van 100kg op 8% was dan zaten we allemaal in onze broek te schijten van angst omdat ze niet met zich laat sollen en standaard onbevreesd terug lult. Goed bezig hoor, die weerbaarheid gaat je veel verder brengen dan alle kut rubberentegel en safe space-trutjes van tegenwoordig bij elkaar zullen komen.
    meaantje
     
    Ik weet met jou gewoon niet of je nu aan het trollen bent of niet maar if not:
    Pure chocolade bestaat uit cacao en suiker lol.
    Dat hangt nogal af van het bereidingsproces. Ik denk dat pure chocolade in principe geen melk bevat, maar de "pure" chocolade die ik eet bevat ook gewoon melk.
     
    er bestaat ook chocolade met amandel melk :o :o

    tegenwoordig is bijna overal wel vega variant voor
     
    Laatst bewerkt:
    Dat hangt nogal af van het bereidingsproces. Ik denk dat pure chocolade in principe geen melk bevat, maar de "pure" chocolade die ik eet bevat ook gewoon melk.

    True maar gelukkig ken ik alle vegan chocolade merken uit m'n hoofd(:: ah is niet vegan, Tony Chocolonely weer wel:thumb:

    Nice hej, hebbie nog

    Jij klinkt al als junkie dus nee jij mag nie hebbu

    er bestaat ook chocolade met amandel melk :o :o

    tegenwoordig is bijna overal wel vega variant voor

    Oh die ken ik nog niet eens, Rijstmelk chocola en vegan witte chocola (aka het leven:bow2:) neem ik wel af en toe. Maar ik vind puur ook perf:yes:
     
    Vandaag een keer voor 9 uur mijn nest uit en ik voel me nog uitgeslapen ook. Dat studentenritme er uit werken blijkt stukken moeilijker dan ik dacht, maar het gaat elke dag beter :)

    Hoe gaat het nu? Studentenritme er al uit gewerkt?
     
    Back
    Naar boven