Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (35 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • sweetdreamss

    [Link niet meer beschikbaar]
    Wat is Tim van Erp, de auteur van dit artikel op Lindanieuws, toch een ontzettende kutmongool. Als bron haalt hij weer een andere website (die het ook weer van een andere website heeft) aan i.p.v. de originele studie, en die heeft het stuk geplaatst in 2014.
     
    Wat is Tim van Erp, de auteur van dit artikel op Lindanieuws, toch een ontzettende kutmongool. Als bron haalt hij weer een andere website (die het ook weer van een andere website heeft) aan i.p.v. de originele studie, en die heeft het stuk geplaatst in 2014.
    Schandalig! Schaamteloos leugens publiceren. Hoeveel heeft Inox hiervoor betaald? En Linda volgt hun advies op zeker! Hahaha, is te zien!
     
    [Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar]
    2q80diu.jpg
     
    Welke meet was dat waar er op youutbe van die filmpje staan. Iets met een winkelkarretje en pushups :P?
     
    De perronscene was ik niet bij geloof ik maar die rusty met dat poolse mokkel die de hele boel onder kotste epic :roflol:

    Die andere kerel uit Deventer ook nooit meer gezien op het forum btw, ben ff zn naam kwijt maar euphorea weet dat nog wel.Was een Turk van origine ofzo volgens mij.
    Kukishu was dat ja.
     
    De Hilversum meet was ook leuk, toen kwamen we in een kroeg waar The Dutch Giant niet kon staan :roflol:
     
    Goeie ouwe tijd. Wanneer doen we het over?
     
    Back
    Naar boven