AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (33 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ik wil ook wel eens met zo'n NK meedoen. zijn daar strenge aascontroles ofwah?
     
    Ik wil ook wel eens met zo'n NK meedoen. zijn daar strenge aascontroles ofwah?
    nee maar iedereen is wel natty want iedereen die mogelijk stiekem doping zou kunnen gebruiken die kent wel iemand die die persoon 'echt kent en die zou dat niet doen' of 'die zou dat mij wel vertellen'

    of mijn favoriet 'ja ik weet dat hij heel groot/sterk is maar ik ken hem al heel lang en hij traint ook al heel lang en heeft nooit echt ineens fet feel gains gemaakt!'
     
    • Like
    Waarderingen: Obee
    of mijn favoriet 'ja ik weet dat hij heel groot/sterk is maar ik ken hem al heel lang en hij traint ook al heel lang en heeft nooit echt ineens fet feel gains gemaakt!'

    Ironisch dat dit in veel gevallen ook gewoon zo is.
     
    nee maar iedereen is wel natty want iedereen die mogelijk stiekem doping zou kunnen gebruiken die kent wel iemand die die persoon 'echt kent en die zou dat niet doen' of 'die zou dat mij wel vertellen'

    of mijn favoriet 'ja ik weet dat hij heel groot/sterk is maar ik ken hem al heel lang en hij traint ook al heel lang en heeft nooit echt ineens fet feel gains gemaakt!'

    Beetje zoals Mike O'Hearn dus? :D
     
    nee maar iedereen is wel natty want iedereen die mogelijk stiekem doping zou kunnen gebruiken die kent wel iemand die die persoon 'echt kent en die zou dat niet doen' of 'die zou dat mij wel vertellen'

    of mijn favoriet 'ja ik weet dat hij heel groot/sterk is maar ik ken hem al heel lang en hij traint ook al heel lang en heeft nooit echt ineens fet feel gains gemaakt!'

    Ja begrijp me niet verkeerd hoor, want ik ben ook gewoon naturalo. Ben bang voor naalden dus kan geen bloedtest ondergaan :$
    Lijkt me wel tof zo'n NK. Ben vrij sterk geworden sinds ik op de Zoeteaardappelacetato zit.
     
    Hoody doet ook mee :o

    Die trok 270 oid? Best sterk voor de ectoklasse. Zoveel bodyweight ga ik helaas niet kunnen droppen :/ Misschien maar es die watercut van hoodie proberen.
     
    Ja begrijp me niet verkeerd hoor, want ik ben ook gewoon naturalo. Ben bang voor naalden dus kan geen bloedtest ondergaan :$
    Lijkt me wel tof zo'n NK. Ben vrij sterk geworden sinds ik op de Zoeteaardappelacetato zit.
    Stats?
     
    joddie lifte 300/235/287.5 afgelopen weekend volgens mij. In de -120kg klasse

    wie? DL BENCH SQ neem ik aan?

    Ben niet zo thuis in de powerlift wereld, ben maar een simple bodybuilder;(
     
    mietjes dl.

    rest wel kneitersterk haha:roflol:
     
    Back
    Naar boven