AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (55 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

• You can either have a full look, or a conditioned look. To get the best of both world you will need to use other things. And I am going for the healthy look:roflol::roflol:
    6:00

You can either have a full look, or a conditioned look. To get the best of both world you will need to use other things. And I am going for the healthy look:roflol::roflol:
    Wesley heeft gewoon fysiek opgebouwd op een naturelle manier

Najaarsbbq gehad, topdag met dit weer, gewoon in tshirtje in de zon met wat sangria gezeten alsof het een zomerdag was.

Nu het winterhalfjaar voor de deur staat toch wel wat wrang gevoel.

You can either have a full look, or a conditioned look. To get the best of both world you will need to use other things. And I am going for the healthy look:roflol::roflol:

die stem van die G is zo epic he. Bijna alsof je een natuurdocu zit te gluren :roflol:

Zo ziek veel en lekker gegeten vandaag dat ik t vreselijke diner bij een vegan van gisteren gelukkig weer ruimschoots heb goed gemaakt

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Najaarsbbq gehad, topdag met dit weer, gewoon in tshirtje in de zon met wat sangria gezeten alsof het een zomerdag was.

Nu het winterhalfjaar voor de deur staat toch wel wat wrang gevoel.
    airco moest vandaag aan, 27 graden. Eergisteren nog een graad of 12. Bizar :roflol:

Het hele huis is schoon, finally, duurde even godver hahah, nu eten en chillen, rust dag :)

Na lang zoeken een auto gevonden die waarschijnlijk mijn nieuwe auto gaat worden, morgen proefritje :cool:

Back
    Naar boven