Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (43 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ligt het aan mij of veranderen de forum-spinnenwebben zowat dagelijks :(?
     
    Ligt het aan mij of veranderen de forum-spinnenwebben zowat dagelijks :(?

    Dat ligt aan jou :(

    Normaal waren ze al weg maar iemand had een topic gemaakt omdat hij zich eraan stoorde dus nu blijft het wat langer staan :D Het is nog wat vroeg voor een kerst thema, toch ?
     
    Geen betere manier om je dag te beginnen dan door een kut artikel de grond in te boren die gedeeld werd door een fb vriendinnetje.

    http://simplecapacity.com/2016/08/science-confirms-people-absorb-energy-others/

    Wat een complete onzin(op het gedeelte over algen na). Wetenschap bevestigd dat algen energie van planten kunnen pakken door cellulose van de plant te pakken en dat af te breken tot suikers. Titel "Science finally confirms that people absorb energy of others". En dan volgt er een heel stuk dat het in de toekomst mogelijk ook bij de mens vast gesteld kan worden, gevolgd met een stuk hoe je voorkomt dat je je eigen spirituele energie verliest. Van energie in de vorm van suikers in algen naar spirituele energie in mensen, wat:emo:
     
    Geen betere manier om je dag te beginnen dan door een kut artikel de grond in te boren die gedeeld werd door een fb vriendinnetje.

    http://simplecapacity.com/2016/08/science-confirms-people-absorb-energy-others/

    Wat een complete onzin(op het gedeelte over algen na). Wetenschap bevestigd dat algen energie van planten kunnen pakken door cellulose van de plant te pakken en dat af te breken tot suikers. Titel "Science finally confirms that people absorb energy of others". En dan volgt er een heel stuk dat het in de toekomst mogelijk ook bij de mens vast gesteld kan worden, gevolgd met een stuk hoe je voorkomt dat je je eigen spirituele energie verliest. Van energie in de vorm van suikers in algen naar spirituele energie in mensen, wat:emo:
    :roflol:
     
    Gast 94014 bij Iraki

    not sure if hij nog wel eens op dbb kijkt maar ik herinner me in ieder geval dat hij hier wel eens wat gepost heeft
     
    Die plot-twist op het einde :roflol: Buzzfeed strikes again

     
    0:16 en ik weet nu al dat het over consent en rape gaat.

    fking buzzfeed.
     
    huh wat is rape nie goei

    wtf waarom heeft niemand mij dit ooit verteld
     
    Back
    Naar boven