XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Wie is Patricia? En wat is Paay?

    Edit: gegoogled, nvm
     
    Kreeg ze whatsapp. Heb ook weer verwijderd. Shower en doggy waren duidelijk

    Ja ik zie ze nu ook haha. Had ze toch gekregen via een groepsapp. Dacht zoieens eraan dat miss tussen video's stond
     
    Op het Fok! forum staan ze wel. What has been seen...

    Was wel wat zoutig
     
    Is toch normaal dat ik die trol niet ken :roflol:

    Verbaast me dat jij weet waar het over gaat, met je afgesloten internet
    Ik ben ook belg. Ik kende trol wel maar had nog niet over haar badkamergeheimen gehoord
     
    Legend! Twee 9-darters in één partij. Is pas één keer eerder voorgekomen, maar dat was iin een veel langer format. Dit is een first to 6 legs partij.

     
    Legend! Twee 9-darters in één partij. Is pas één keer eerder voorgekomen, maar dat was iin een veel langer format. Dit is een first to 6 legs partij.


    Wil hem wel eens 2* 9 reppers op de 100 bench zien doen.
     
    Wil hem wel eens 2* 9 reppers op de 100 bench zien doen.
    9 reppers van 100kg kunnen belachelijk veel mensen, dat wat hij in het filmpje doet kan vrijwel niemand.
     
    • Like
    Waarderingen: Dr X
    9 reppers van 100kg kunnen belachelijk veel mensen, dat wat hij in het filmpje doet kan vrijwel niemand.

    Heb je een punt. Vind t wel knap hoor, maar zoals sommige hem als topsporter zien.. no thanks.
     
    Heb je een punt. Vind t wel knap hoor, maar zoals sommige hem als topsporter zien.. no thanks.
    In die discussie ga ik me niet mengen. Ik vind het gewoon prachtig dat hij al jarenlang de gehele dartsport domineert.

    In dit filmpje gooit hij er bijna 2 direct achter elkaar :D Als die laatste pijl er wel in was gegaan was het echt magisch.
     
    • Like
    Waarderingen: Dr X
    In die discussie ga ik me niet mengen. Ik vind het gewoon prachtig dat hij al jarenlang de gehele dartsport domineert.

    In dit filmpje gooit hij er bijna 2 direct achter elkaar :D Als die laatste pijl er wel in was gegaan was het echt magisch.
    Ja als... Als mijn vader niet in mijn moeder kwam stond deze legendarische reactie er niet.
     
    Ben 2 uur geleden samen met 2 anderen staande gehouden door politie, omdat we sneeuwballen aan het gooien waren vanaf het dak van een parkeergarage. :roflol:
     
    Back
    Naar boven