MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

Bij de inhoudstabel is caffeïne fout geschreven, voor het geval de druk nog niet is begonnen.
Welke pagina precies? Je schrijft het zelf nu overigens wel fout, cafeïne is met 1 f.
 
Welke pagina precies? Je schrijft het zelf nu overigens wel fout, cafeïne is met 1 f.
Ja nevermind, met 2 f's is engels :p

Ik schrijf het dus al jaren zo.
 
zjjgah.png


Communicatieskills van vrede. Er is dus vanavond iets op EditieNL over anabolen, ik werk er in ieder geval niet aan mee :roflol: (Dit was serieus het hele emailbericht.)
 
zo'n mail verwacht je van iemand die zijn werkstuk maakt in groep 7 :roflol:
 
  • Like
Waarderingen: mat
zjjgah.png


Communicatieskills van vrede. Er is dus vanavond iets op EditieNL over anabolen, ik werk er in ieder geval niet aan mee :roflol: (Dit was serieus het hele emailbericht.)
man man man
 
Communicatieskills van vrede. Er is dus vanavond iets op EditieNL over anabolen, ik werk er in ieder geval niet aan mee :roflol: (Dit was serieus het hele emailbericht.)

Misschien interessant om te vragen hoe hij bij jou is uitgekomen. Verder werken dit soort verhalen alleen maar in je nadeel.
 
Misschien interessant om te vragen hoe hij bij jou is uitgekomen. Verder werken dit soort verhalen alleen maar in je nadeel.
google: androgene anabole steroiden
 
Misschien interessant om te vragen hoe hij bij jou is uitgekomen. Verder werken dit soort verhalen alleen maar in je nadeel.
Via Google zag ik in Analytics, waarschijnlijk met een zoekterm zoals RockOfAges aangeeft.

En het werkt inderdaad alleen maar in m'n nadeel zoiets. Heb tot nu toe ook alleen maar slechte ervaringen gehad met journalisten; ik heb er niet één kunnen betrappen op vragen die het kleuterschoolniveau zijn ontstegen.

Ik wil gerust een keer meewerken als het een beetje niveau heeft, maar dit soort 'journalisten' bedrijven geen journalistiek maar sensatievinding.
 
niemand zit te wachten op een genuanceerd verhaal over een controversieel onderwerp jammer genoeg
 
Was weer een waardeloos item.
 
Ik begreep uit het verhaal dat het voor domme mensen is, en het hele lichaam of explodeert of uit elkaar valt.
In ieder geval was het niet goed.
En die jongen van 45 kilo die zei dat het vals spelen is.

Slap item inderdaad.
 
Ik begreep uit het verhaal dat het voor domme mensen is, en het hele lichaam of explodeert of uit elkaar valt.
In ieder geval was het niet goed.
En die jongen van 45 kilo die zei dat het vals spelen is.

Slap item inderdaad.
Dat vat het ongeveer samen ja. Debiele presentator die in een sportschool zegt dat je kunt trainen of een spuit in je kont kunt steken. Korrelige foto van het internet van iemand met een open abces. Meneer van de dopingautoriteit die vertelt hoe slecht het voor je is en dat je er agressief van wordt. Dikke meneer die zegt dat AAS-gebruikers losers zijn. Jongetje van 12 die zegt dat het valsspelen is. The end.
 
shit, gemist! kan ik het ergens terugkijken?
 
zjjgah.png


Communicatieskills van vrede. Er is dus vanavond iets op EditieNL over anabolen, ik werk er in ieder geval niet aan mee :roflol: (Dit was serieus het hele emailbericht.)
Gezien het programma zal het weinig diepgang hebben. *wat zijn anabolen? Hoe klein worden je knikkers? Persoonlijkheidsstoornis?
Oke dankjewel voor je medewerking.
 
Back
Naar boven