XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (30 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Straks uurtje eerder weg van stage, dan lekker training en lang weekend t/m maandag.

    Mhmmm dat eerder weggaan klinkt heel erg verleidelijk........mijn laatste vergadering is om 16:00 uur afgelopen........denk dat ik hem dan ook maar eens nok hier op het werk........en dan ook eerst lekker UB-training knallen.
     
    Mhmmm dat eerder weggaan klinkt heel erg verleidelijk........mijn laatste vergadering is om 16:00 uur afgelopen........denk dat ik hem dan ook maar eens nok hier op het werk........en dan ook eerst lekker UB-training knallen.

    Klinkt als een heel goed plan!
     
    Vandaag angular 4 cli ng for loop gemaakt met typescript objecten olé
     
    Een guy in m'n gym die rope tricep pushdowns deed met z'n rechter hand op de linker rope en vice versa :roflol: :roflol:
     
    160x5 squat ez en nog makkelijkere 180x5 deadlift en dat na 1 jaar niks doen en 2 trainingen !
     
    Die functie die ik paar maand geleden heb misgelopen omdat ze mijn pc-capaciteiten in vraag trokken, was laatst via interne mobiliteit opnieuw opengesteld. Er was dus niemand aangenomen.

    Ik heb terug meegedaan en ben nu wel geselecteerd uit 14 kandidaten. :D

    Today is a great day.
     
    Laatst bewerkt:
    Sicke schouderpomp
     
    Ik kreeg 'm random in de post. Best gek eigenlijk, bestel daar al 7 jaar en dit is mijn eerste.
    Mijn derde inmiddels. Heb ook een keer een jaar lang 25% korting gekregen. Je kunt je voorstellen dat ik dat jaar heel veel pizza heb besteld :o
     
    Back
    Naar boven