XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (34 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • THE TRENRAGE IS REAL!

    j/k, gefeliciteerd ;) wat heb je gedaan?
     
    Laatst bewerkt:
    Vandaag zo belachelijk heerlijk getraind, het zou verboden moeten worden. Ging echt zo lekker op de compound oefeningen, bench press en deadlift. Dat verdient een boerenomelet met warme fricandeau. Nom.
     
    Zojuist zonder extra kosten van 8GB internet per maand naar unlimited gegaan, zolang m'n abbo loopt.
    En nee, dit was niet die eenmalig maandelijke stunt.

    Tele 2, I love you :heart:
     
    Zojuist zonder extra kosten van 8GB internet per maand naar unlimited gegaan, zolang m'n abbo loopt.
    En nee, dit was niet die eenmalig maandelijke stunt.

    Tele 2, I love you :heart:
    Hoe? Heb nu wel een maand unlimited.
     
    Jammer dat je het lastig vindt om iemand te feliciteren en blij te zijn voor die persoon, want afgunst maakt een mens niet aantrekkelijker.
    gefeliciteerd met je homoseksueel standpunt!
     
    Hoe? Heb nu wel een maand unlimited.

    Kreeg een nieuwsbrief van ze dus ging dingen die erin stonden checken. Had donline ingelogd en ging toen naar abbo wijzigen & zag dat de prijs die ik nu betaal voor 8GB net zoveel is als voor unlimited. Dus meteen aangepast :D
     
    Zo werken. Gelukkig is Klaas-Diederik blij met me, zie foto. Dat was toen ik nog saai op kantoor werkte wel anders.

    IMG_3847.JPG
     
    Reed net op N210 en drukte 4 dem lolz iemand van de weg. Stapte die ecto uit en wilde ie mn raam inslaan. Gelukkig dat ie vel over been was... Dus t enige wat stuk ging was zn vuist. De vuurrode kop die hij trok.. echt geweldig. Heb me in tijden niet zo vermaakt in mn bouwbus.
     
    Eindelijk weer eens 8 uur geslapen.
     
    Reed net op N210 en drukte 4 dem lolz iemand van de weg. Stapte die ecto uit en wilde ie mn raam inslaan. Gelukkig dat ie vel over been was... Dus t enige wat stuk ging was zn vuist. De vuurrode kop die hij trok.. echt geweldig. Heb me in tijden niet zo vermaakt in mn bouwbus.

    Pas maar op dat hij je niet gaat proberen te tracken en tips vraagt aan zijn digitale ectovrienden
     
    Begin van dit jaar nog onzeker 24 uur contract, inmiddels onbepaalde tijd geworden, interne opleiding er bij, net te horen gekregen dat het verghoogd is naar 30 uur en deze maand ook 30% omhoog in loon.


    Gains.
     
    Begin van dit jaar nog onzeker 24 uur contract, inmiddels onbepaalde tijd geworden, interne opleiding er bij, net te horen gekregen dat het verghoogd is naar 30 uur en deze maand ook 30% omhoog in loon.


    Gains.

    Gefeliciteerd!
     
    Back
    Naar boven