Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (53 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • 95dad81afc026f9431508bfdaacea65d744104110b384c87c06f15b0ac0d31e0.jpg
     

    Durf haar ook niet te vragen wat voor fitness programma ze volgt anders dan krijg ik een hele ode aan die shit die zij volgt en hoe dat beter is dan wat ik doe :o

    Moet haar wel credits geven dat ze al 7 jaar lang weet vol te houden een kilo te willen verliezen. Misschien had ze gewoon mijn eten niet op moeten eten :mad:
     
    • Like
    Waarderingen: Inb4
    14 jarige meisjes zijn geen "chicks" of "mokkels"
     
    Doet me denken aan deze gangsta's

     
    Nice was boodschappen doen belt die kerel van post nl op dat die pakketje had. Zei dat die het gwn achter het huis kon mikken, had die briefje door brievenbus gedaan waar die m gelegd had.

    Wat een held, heeft gewoon hele adressen lijst samen met telefoonnummers in telefoon staan. Heeft die nummer niet mikt die briefje door brievenbus met zijn 06 en dat hem kan bellen om pakketje op te halen ergens of dat die nog een keer langs rijdt als in de buurt is.

    Je werk serieus nemen +1.
     
    Nice was boodschappen doen belt die kerel van post nl op dat die pakketje had. Zei dat die het gwn achter het huis kon mikken, had die briefje door brievenbus gedaan waar die m gelegd had.

    Wat een held, heeft gewoon hele adressen lijst samen met telefoonnummers in telefoon staan. Heeft die nummer niet mikt die briefje door brievenbus met zijn 06 en dat hem kan bellen om pakketje op te halen ergens of dat die nog een keer langs rijdt als in de buurt is.

    Je werk serieus nemen +1.
    Ik heb een PakjeGemak-locatie op 100 meter lopen :cool:
     
    Nice was boodschappen doen belt die kerel van post nl op dat die pakketje had. Zei dat die het gwn achter het huis kon mikken, had die briefje door brievenbus gedaan waar die m gelegd had.

    Wat een held, heeft gewoon hele adressen lijst samen met telefoonnummers in telefoon staan. Heeft die nummer niet mikt die briefje door brievenbus met zijn 06 en dat hem kan bellen om pakketje op te halen ergens of dat die nog een keer langs rijdt als in de buurt is.

    Je werk serieus nemen +1.
    Ik zou mijn werk ook serieus nemen als ik per afgeleverd pakket word betaald.
     
    Ik heb een PakjeGemak-locatie op 100 meter lopen :cool:

    Wij hebben gewoon een fietsenstalling achter t huis dus daar kunnen ze gewoon pakketjes neer zetten. Hangt toch een camera :o

    Kan het wel waarderen, kerel krijgt gewoon per uur betaald dus hij kan ook gewoon schijt hebben en door rijden.
     
    Ik zou mijn werk ook serieus nemen als ik per afgeleverd pakket word betaald.

    Word per uur betaald, had al keer gevraagd.

    Kerel is overspannen gestopt met het werk wat die deed en doet nu dit om geld te verdienen.
     
    Nice was boodschappen doen belt die kerel van post nl op dat die pakketje had. Zei dat die het gwn achter het huis kon mikken, had die briefje door brievenbus gedaan waar die m gelegd had.

    Wat een held, heeft gewoon hele adressen lijst samen met telefoonnummers in telefoon staan. Heeft die nummer niet mikt die briefje door brievenbus met zijn 06 en dat hem kan bellen om pakketje op te halen ergens of dat die nog een keer langs rijdt als in de buurt is.

    Je werk serieus nemen +1.
    Laat jij met opzet structureel woorden weg in je posts? Of is het je nog nooit opgevallen? Volgens mij deed JJ dat ook. Srs vraag.
     
    Laat jij met opzet structureel woorden weg in je posts? Of is het je nog nooit opgevallen? Volgens mij deed JJ dat ook. Srs vraag.

    Zit op telefoon dan is het gewoon zo efficiënt mogelijk alle bagger die ik kwijt wil uitkramen :roflol:

    Nadeel van huidige whatsapp mentaliteit.

    Dus ja opzettelijk maar deels onbewust omdat gewoon niet bij nadenk als op telefoon zit. :p
     
    Startbewijs voor 4mijl van Groningen binnen. :)
     
    Back
    Naar boven