XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (28 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Opgegeven voor de marathon van Rotterdam. Denk dat het me eerste maar ook laatste marathon wordt. Bucketlist dingetje.
 
Op schoot bij de pastoor? Zou wel een hoop verklaren..

Hier wonen nauwelijks rooms katholieke, dominee hier heeft ook zat kinderen dus denk niet dat die wat tekort komt :roflol:
 
Hier wonen nauwelijks rooms katholieke, dominee hier heeft ook zat kinderen dus denk niet dat die wat tekort komt :roflol:

Verandering van spijs doet wel eten he :D
 
Verandering van spijs doet wel eten he :D

Kijkend naar hun voortuin eten ze alleen aardappelen. Want waar iedereen hier een nette voortuin heeft staat die van hun vol met aardappelplanten :roflol:
 
Mijn 99 euro alcatel U5 is heilig voor mij. Ik wil hem eigenlijk alleen vervangen als het android besturingssysteem obsoleet is. Net zoals met de vorige android gebeurd is. Ik heb "Android 6.0 Marshmallow" nu, dus ik moet er nog ff mee door.
Qua beveiliging is die al obsolete, mijn oneplus draait nu op 7.1.1. met de beveiligingsupdate van september.
 
Qua beveiliging is die al obsolete, mijn oneplus draait nu op 7.1.1. met de beveiligingsupdate van september.
Je bedoeld Android Nougat? Maar ik dacht dat je wifi paswoord de doorslaggevende factor is voor de beveiliging van je verbinding. Op de achterkant van het modem staat een fabriekspaswoord en die wijzigen veel mensen niet. Ik heb deze wel gewijzigd en complexer gemaakt.
 
Ik probeer antivirus programma's te downloaden maar door al die advertenties enzo, denk ik dat ik de boel eerder onveiliger maak. Ik vertrouw het niet zo. Weet iemand een goeie antivirus voor je mobiel die gratis is? Standaard zit op mijn mobiel "phone Guard".
 
Ik probeer antivirus programma's te downloaden maar door al die advertenties enzo, denk ik dat ik de boel eerder onveiliger maak. Ik vertrouw het niet zo. Weet iemand een goeie antivirus voor je mobiel die gratis is? Standaard zit op mijn mobiel "phone Guard".

AVG werkt prima bij mij.
 

de comments :roflol:

I thought it was the new single from Katy Perry

this is how women sound when they're riding me

the lost member of rammstein

I found this hard to masturbate to

sounds like my ass after taco bell

kinda sounds like me, on the toilet

she just wants a brütwurst and beer

dani filth lol

man, she needs some strepsils

still better than Nickelback

sounds like a pissed off cat

Myyy precioussss!!!!

sounds like a lawn mower

I swore I could've heard "Heil Hitler"
not my proudest fap
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Je bedoeld Android Nougat? Maar ik dacht dat je wifi paswoord de doorslaggevende factor is voor de beveiliging van je verbinding. Op de achterkant van het modem staat een fabriekspaswoord en die wijzigen veel mensen niet. Ik heb deze wel gewijzigd en complexer gemaakt.
Nouja, android is in theorie al redelijk beveiligd mits je de laatste versie en beveiligingsupdate hebt. Android draait al in een sandbox omgeving en google scant je apps geregeld. Is het waterproof? nee, maar wel zo degelijk dat een antivirusscan vrij nutteloos is.

Goed dat je het standaard wifi wachtwoord hebt gewijzigd, als je 99% safe wil zitten wijzig dan ook het wachtwoord van de router zelf.
Ik probeer antivirus programma's te downloaden maar door al die advertenties enzo, denk ik dat ik de boel eerder onveiliger maak. Ik vertrouw het niet zo. Weet iemand een goeie antivirus voor je mobiel die gratis is? Standaard zit op mijn mobiel "phone Guard".
Ik zou zelf gewoon niet teveel vage apps installeren, dan kan er al vrij weinig misgaan. Ook niet verbinden met open wifi's.
 
Back
Naar boven