MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (29 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Nvm
 
Laatst bewerkt:
Ze trainde heel vroeger in dezelfde gym in Capelle en toen was ze wel een klein nekverrekkertje hoor.
 
Blij van mn geile singlet
 
Reden met +- 250 over snelweg, opeens random politie auto op de vluchtstrook :roflol:

Blij dat ik niet rij :roflol:
 

Nee, alle lampen uit gezet en snel door gereden eerste afslag af gegaan, nummerbord weer terug gezet en toen snel auto bij vriend in garage gezet. :o

Bestuurder dik opgefokt nu, mijn KFC is ieder geval nog warm :roflol:

Ook ff dashcam gewist just in case.

Kon ook niet eens zien of ze überhaupt poogde achter ons aan te gaan, denk dat voordat ze door hadden wat gebeurd was wij al uit zicht verdwenen waren.
 
Nee, alle lampen uit gezet en snel door gereden eerste afslag af gegaan, nummerbord weer terug gezet en toen snel auto bij vriend in garage gezet. :o

Bestuurder dik opgefokt nu, mijn KFC is ieder geval nog warm :roflol:

Ook ff dashcam gewist just in case.

Kon ook niet eens zien of ze überhaupt poogde achter ons aan te gaan, denk dat voordat ze door hadden wat gebeurd was wij al uit zicht verdwenen waren.
Shittt zeg, waarom kan jij jezelf niet gewoon eens normaal gedragen? Of in ieder geval normaal voordoen? :o
 
Shittt zeg, waarom kan jij jezelf niet gewoon eens normaal gedragen? Of in ieder geval normaal voordoen? :o
niet iedereen is volwassen genoeg om voor zijn 30ste mentaal de 16-jarige vmbo'er fase te ontgroeien.
 
Ik reed niet eens? :o

Zie ook geen problemen met hard rijden op een praktisch lege snelweg. Zou niet weten waarom het in Duitsland minder gevaarlijk is dan in Nederland en dan heeft Duitsland nog minder verkeersslachtoffers dan Nederland per gereden kilometer.

Politie zou zich imo drukker moeten maken om 80 km/h wegen en binnen de bebouwde kom.

Sowieso heb ik nog nooit een boete binnen de bebouwde kom gehad op 1 na welke 99% zeker verscheurd gaat worden. Op 60/80 wegen paar keer voor 5-15 km/h te hard.

Nooit boete gehad voor bumperkleven, nooit voor rood licht, 2 voor rechts inhalen (beide verscheurd). Rest allemaal fout parkeren/niet tonen rijbewijs of boetes van gelijke strekking (ongevaarlijk gedrag).

Laatste keer dat rijbewijs ingenomen was zeiden agenten zelfs dat ik, ondanks de snelheid, keurig anticipeerde op het verkeer. :roflol:
 
niet iedereen is volwassen genoeg om voor zijn 30ste mentaal de 16-jarige vmbo'er fase te ontgroeien.

Moet jij je shift toets niet eens maken? Krijg bijna de neiging je een nieuw toetsenbord te doneren.
 
Moet jij je shift toets niet eens maken? Krijg bijna de neiging je een nieuw toetsenbord te doneren.
liever niet, heb geen zin in politie aan mijn deur i.v.m. heling
 
liever niet, heb geen zin in politie aan mijn deur i.v.m. heling

Krijg je t bonnetje er bij :roflol:

Kunnen ook wel een crowdfundingsactie gaan houden. Komt stuk slimmer over als je kritiek hebt op andermans spelling en dat met hoofdletters doet.
 
Ik reed niet eens? :o
Nee, maar ieder weldenkend mens zegt toch tegen de bestuurder dat hij eens wat rustiger moet gaan rijden c.q. normaal moet doen en dat je anders niet meer mee rijdt. In Duitsland rekent men erop dat er auto's 200+ voorbij kunnen komen, in Nederland niet.

Iedere keer weer kom je met van die verhalen (of verhalen over jou) waarbij je weer denkt: wat voor een ramdebiel is dit? Terwijl je misschien wel potentie hebt om een persoon te worden die zich eens normaal gedraagt. Je hoeft hier wat dat betreft geen status hoog te houden hoor. Het is ook prima als je hier een keer neerzet dat je een prima werkdag had zonder gekheid.

liever niet, heb geen zin in politie aan mijn deur i.v.m. heling
:roflol:
 
Krijg je t bonnetje er bij :roflol:

Kunnen ook wel een crowdfundingsactie gaan houden. Komt stuk slimmer over als je kritiek hebt op andermans spelling en dat met hoofdletters doet.
Als (kijk eens een hoofdletter) jij wist hoe je slim moest overkomen dan zouden je posts er heel anders uitzien.
 
Daarom moet je er ook van uit gaan dat andere bestuurders geen rekening met je houden en altijd zorgen dat je een plan b hebt.

Zat ook x bij wouten in auto reden ze 180 km/h, zei zo tegen die agent dat die maar moest gaan remmen. 5 seconde later moest die vol in de ankers omdat iemand naar links ging :roflol:

Sowieso heb je in auto’s van 100.000 euro of meer totaal niet het gevoel alsof je dik boven de 200 zit. Pas boven de 250 heb je beetje t gevoel alsof het snel gaat :o
 
Als (kijk eens een hoofdletter) jij wist hoe je slim moest overkomen dan zouden je posts er heel anders uitzien.

Gelukkig boeit het me niet wat mensen op t internet denken, kan ik me hier als een mongool voor doen en in het echte leven normaal doen :roflol:
 
Nee, alle lampen uit gezet en snel door gereden eerste afslag af gegaan, nummerbord weer terug gezet en toen snel auto bij vriend in garage gezet.
Hoe zit dat met het nummerbord? Was die er voorafgaand afgehaald?
 
Back
Naar boven