Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (27 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Gelukkig boeit het me niet wat mensen op t internet denken, kan ik me hier als een mongool voor doen en in het echte leven normaal doen :roflol:
    Aldus de jongen die het nodig vindt om 30 keer per dag te posten wat voor gangster shit hij nou weer heeft uitgehaald op de weg.
     
    Hoe zit dat met het nummerbord? Was die er voorafgaand afgehaald?

    Ja, nouja, moest een nieuw stel import platen op welke achterin lagen en we er nog niet op hadden gezet. Maar valt nogal op auto zonder nummerbord :o
     
    Bijna weekend. Gelukkig heb ik er mooi weer bij :(.
     
    Gelukkig boeit het me niet wat mensen op t internet denken, kan ik me hier als een mongool voor doen en in het echte leven normaal doen :roflol:
    Daarom ben je ook veroordeel als pedofiel:roflol: Je kunt grappig doen, maar als ik in jouw situatie zat zou ik mij ernstig schamen. Zelfreflectie mis je ook duidelijk, want het is altijd de politie of je minderjarige sloot die het gedaan heeft.

    Dat van die dikke auto's en dat je niet merkt dat je op de 200 zit is wel waar, reed laatst in de Tesla S 85 en duwde het pedaal half in en zat al op de 100. Al voelde je wel dat die vooruit schoot, omdat het elektrisch is.
     
    Daarom ben je ook veroordeel als pedofiel:roflol: Je kunt grappig doen, maar als ik in jouw situatie zat zou ik mij ernstig schamen. Zelfreflectie mis je ook duidelijk, want het is altijd de politie of je minderjarige sloot die het gedaan heeft.

    Dat van die dikke auto's en dat je niet merkt dat je op de 200 zit is wel waar, reed laatst in de Tesla S 85 en duwde het pedaal half in en zat al op de 100. Al voelde je wel dat die vooruit schoot, omdat het elektrisch is.

    Pedofilie is onder de 12. Goed argument ook en totaal irrelevant.
     
    Zit er geen kilometerteller in luxe auto's?
     
    Geen idee, ik werk niet bij de rechtbank.. Vandaar dat ik ook begon over 13 jarige meisjes. Denk dat 98% van de bevolking geen verschil zit tussen 12 en 13 jarigen, zelfs 14 en 15 jarigen zal een groot deel van de bevolking nog beschouwen als pedofilie. Dat er in de wet iets anders over wordt gezegd doet er imo helemaal niets toe. En dit heeft ook niets te maken met het fenomeen "met wederzijds goedvinden / instemmen". Enkel de perceptie van het gros, waarbij je je inderdaad kunt afvragen in hoeverre je daar trots op zou moeten zijn.
     
    Nee, alle lampen uit gezet en snel door gereden eerste afslag af gegaan, nummerbord weer terug gezet en toen snel auto bij vriend in garage gezet. :o

    Bestuurder dik opgefokt nu, mijn KFC is ieder geval nog warm :roflol:

    Ook ff dashcam gewist just in case.

    Kon ook niet eens zien of ze überhaupt poogde achter ons aan te gaan, denk dat voordat ze door hadden wat gebeurd was wij al uit zicht verdwenen waren.
    Je moet de rechten aan de televisie verkopen voor een soap over je leven.
     
    Je moet de rechten aan de televisie verkopen voor een soap over je leven.

    Breng hem nou niet op ideen... Er zijn wel slechtere dingen verfilmd :eek:

    Misschien moeten we hem gewoon stiekem aanmelden voor een snuf film, vanaf zijn eigen ip adres, dat hij de wens heeft om ontvoerd te worden uit zijn polo en dat ze daarna met hem mogen doen wat ze willen.

    Of gaat dat te ver?
     
    Breng hem nou niet op ideen... Er zijn wel slechtere dingen verfilmd :eek:

    Misschien moeten we hem gewoon stiekem aanmelden voor een snuf film, vanaf zijn eigen ip adres, dat hij de wens heeft om ontvoerd te worden uit zijn polo en dat ze daarna met hem mogen doen wat ze willen.

    Of gaat dat te ver?
    Met een beetje geduld gebeurd dat wel vanzelf :D
     
    • Like
    Waarderingen: Vonk
    Breng hem nou niet op ideen... Er zijn wel slechtere dingen verfilmd :eek:

    Misschien moeten we hem gewoon stiekem aanmelden voor een snuf film, vanaf zijn eigen ip adres, dat hij de wens heeft om ontvoerd te worden uit zijn polo en dat ze daarna met hem mogen doen wat ze willen.

    Of gaat dat te ver?

    :roflol: Almost been there
     
    • Like
    Waarderingen: mat
    Back
    Naar boven