AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (38 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Morgen weekendje Ardennen en beslist om rond te kijken voor ander werk.
     
    Geen idee, ik werk niet bij de rechtbank.. Vandaar dat ik ook begon over 13 jarige meisjes. Denk dat 98% van de bevolking geen verschil zit tussen 12 en 13 jarigen, zelfs 14 en 15 jarigen zal een groot deel van de bevolking nog beschouwen als pedofilie. Dat er in de wet iets anders over wordt gezegd doet er imo helemaal niets toe. En dit heeft ook niets te maken met het fenomeen "met wederzijds goedvinden / instemmen". Enkel de perceptie van het gros, waarbij je je inderdaad kunt afvragen in hoeverre je daar trots op zou moeten zijn.

    Zeg nergens dat ik er trots op ben? Was gewoon een domme fout, word alleen compleet uit zijn verband getrokken.

    Net als dat psychiatrisch rapport, ik had van dat wijf waarvoor ik vrijgesproken was gezegd dat ik over haar graf zou pissen als ze dood zou gaan. Moest ik haar daadwerkelijk ‘misbruikt’ hebben dan zou dat best wel een zieke opmerking zijn en daarom concludeerde hij dat ALS het feit bewezen zou zijn ik ziek in mijn hoofd zou zijn, geen empathie zou hebben en ziekelijk eigenwijs zou zijn.

    Alleen omdat ik er voor vrijgesproken ben is 90% van dat ‘onderzoek’ gewoon niet van toepassing. Reclassering weet ook niet eens wat voor behandeling ik nu überhaupt moet krijgen en ze weten niet eens of het überhaupt al gestart kan worden :roflol:

    Eigenlijk is dat hele rechtssysteem gewoon om van te huilen, ik heb een contact verbod met die meisjes en ik kan gewoon mijn auto zonder problemen bij hun voor de deur zetten. :roflol:
     
    Verbaast me helemaal niets meer :roflol:

    Heeft niks met dat gedoe nu te maken hoor :roflol:

    Maar ik zou zelf ook ooit eens een meisje ontvoerd hebben terwijl ik bij vrienden aan het bbqen was. :scratch:
     
    Alleen omdat ik er voor vrijgesproken ben is 90% van dat ‘onderzoek’ gewoon niet van toepassing. Reclassering weet ook niet eens wat voor behandeling ik nu überhaupt moet krijgen en ze weten niet eens of het überhaupt al gestart kan worden :roflol:

    Eigenlijk is dat hele rechtssysteem gewoon om van te huilen, ik heb een contact verbod met die meisjes en ik kan gewoon mijn auto zonder problemen bij hun voor de deur zetten. :roflol:

    Heb je een telefoonnummer + contactpersoon, want iedereen met het IQ van een visstick of meer zou toch direct moeten zien dat je niet geholpen meer kunt worden? Scheelt de belastingbetaler weer een beetje :cool:
     
    Ik draai al wat jaartjes mee in het strafrecht en heb veel voorbij zien komen.
    Erg grappig dat ik mensen voorbij heb zien komen met net zo'n persoonlijkheid als jij en met dezelfde problemen.

    Het is hun allemaal aangedaan, het klopt allemaal van geen kanten.. Het rechtssysteem deugt niet, de rapportages kloppen niet, het wordt uit verband getrokken..

    Toch is het wel heel frappant dat het steeds jou weer overkomt.. Gaat er dan niet vanzelf eens een belletje rinkelen?
    Ik bedoel, ik ken echt heeeeel veel mensen ook die dit niet overkomt, laat staan die het continu overkomt.

    Hetzelfde met je antwoord: Ik heb een contactverbod met die meisjes en ik kan gewoon bij hun voor de deur parkeren.

    Vind je het echt zo vreemd dat de problemen "toevallig" steeds weer op je deurmat vallen :roflol: Uit ieder antwoord dat je geeft laat je elke keer weer zien dat jij precies de oorzaak daar van bent...
     
    Maar komt dat omdat ze al zo’n persoonlijkheid hadden of omdat hun persoonlijkheid gevormd is door wat er gebeurd is? :roflol:

    Overigens ben ik sinds Kimberly niet meer lastig gevallen door de politie :o denk dat de OvJ toen realiseerde dat als het nog vaker voor kwam de schijn van objectiviteit van de politie discutabel zou worden.

    Maar goed, als jij zo overtuigd bent van jouw gelijk kun je vast ook uitleggen dat het gebruiken is om een aangifte te behandelen in een regio anders dan waar het gebeurd is, en waar toevallig ook de vader van een beste vriendin werkt :roflol:
     
    Heb je een telefoonnummer + contactpersoon, want iedereen met het IQ van een visstick of meer zou toch direct moeten zien dat je niet geholpen meer kunt worden? Scheelt de belastingbetaler weer een beetje :cool:

    Ja ach ik vond het ook best ironisch om daar beschuldigd te worden van het vallen op 12-16 jarige meisjes terwijl gewoon meerderjarige vriendin had :roflol:

    Beetje tegenstrijdig, klein beetje maar.
     
    Was Kimberley die minderjarige?
     
    Ja ach ik vond het ook best ironisch om daar beschuldigd te worden van het vallen op 12-16 jarige meisjes terwijl gewoon meerderjarige vriendin had :roflol:

    Beetje tegenstrijdig, klein beetje maar.

    Er zijn zat pedofielen die getrouwd zijn, kinderen hebben en stiekem in de avonduren een minderjarig jongetje/meisje opgesloten houden in een schuurtje en daar vanalles mee doen wat het daglicht niet kan vertragen.

    Ook een beetje tegenstrijdig, klein beetje maar.

    :roflol:
     
    Er zijn zat pedofielen die getrouwd zijn, kinderen hebben en stiekem in de avonduren een minderjarig jongetje/meisje opgesloten houden in een schuurtje en daar vanalles mee doen wat het daglicht niet kan vertragen.

    Ook een beetje tegenstrijdig, klein beetje maar.

    :roflol:

    Ja ach hier hebben ze praktisch alle minderjarige meisjes waar ik ooit in de buurt was verhoort :roflol: . Hadden ze een paar verklaringen van bij elkaar weten te schrapen waaronder een meisje waar ik een keer sigaretten voor haalden en 2 die keer in auto gezeten hadden. Oja en 1 die wel eens mee naar school reed, waren ze alleen ff vergeten te melden dat dat alleen was op haar verzoek wanneer ze de bus gemist had. Zelfs dat ik x eten voor dr gehaald stond stond er in. Dat ze haar eten vergeten was en ze vroeg of ik van appie wat mee wilde nemen en ze zelf geld gaf hadden ze weggelaten om ruimte voor verbeelding over te laten.

    Wil je best een euro + het dossier sturen :roflol:
     
    Er zijn zat pedofielen die getrouwd zijn, kinderen hebben en stiekem in de avonduren een minderjarig jongetje/meisje opgesloten houden in een schuurtje en daar vanalles mee doen wat het daglicht niet kan vertragen.

    Ook een beetje tegenstrijdig, klein beetje maar.

    :roflol:

    Must not fap.
     
    Wel in dezelfde sector nog ?
    Ja hoor. Heb het gewoon gehad met het team en hun visie.

    Reclassering weet ook niet eens wat voor behandeling ik nu überhaupt moet krijgen en ze weten niet eens of het überhaupt al gestart kan worden :roflol:
    In België kan je ook vrijwillig contact opnemen met een forensisch centrum voor oriëntatie en behandeling, dan vermijd je al dat gedoe en ben je zeker in orde met je voorwaarden.
     
    Ja ach hier hebben ze praktisch alle minderjarige meisjes waar ik ooit in de buurt was verhoort :roflol: . Hadden ze een paar verklaringen van bij elkaar weten te schrapen waaronder een meisje waar ik een keer sigaretten voor haalden en 2 die keer in auto gezeten hadden. Oja en 1 die wel eens mee naar school reed, waren ze alleen ff vergeten te melden dat dat alleen was op haar verzoek wanneer ze de bus gemist had. Zelfs dat ik x eten voor dr gehaald stond stond er in. Dat ze haar eten vergeten was en ze vroeg of ik van appie wat mee wilde nemen en ze zelf geld gaf hadden ze weggelaten om ruimte voor verbeelding over te laten.

    Wil je best een euro + het dossier sturen :roflol:

    Ik gaf alleen maar even aan dat het door jou gebruikte argument niet echt een argument is. Verder care ik niet hoor, dus je euro en het dossier mag je houden :aai:
     
    Ja hoor. Heb het gewoon gehad met het team en hun visie.

    In België kan je ook vrijwillig contact opnemen met een forensisch centrum voor oriëntatie en behandeling, dan vermijd je al dat gedoe en ben je zeker in orde met je voorwaarden.

    Ik heb geen voorwaarden behalve dan contact verbod :o

    Tijdje terug was reclassering me zelfs vergeten, dacht na 2 maand eens bellen of ik niet meer langs hoefde te komen :roflol:
     
    Ja ach hier hebben ze praktisch alle minderjarige meisjes waar ik ooit in de buurt was verhoort :roflol: . Hadden ze een paar verklaringen van bij elkaar weten te schrapen waaronder een meisje waar ik een keer sigaretten voor haalden en 2 die keer in auto gezeten hadden. Oja en 1 die wel eens mee naar school reed, waren ze alleen ff vergeten te melden dat dat alleen was op haar verzoek wanneer ze de bus gemist had. Zelfs dat ik x eten voor dr gehaald stond stond er in. Dat ze haar eten vergeten was en ze vroeg of ik van appie wat mee wilde nemen en ze zelf geld gaf hadden ze weggelaten om ruimte voor verbeelding over te laten.

    Wil je best een euro + het dossier sturen :roflol:
    pedo_bear_want_some_candy_by_blink1972.jpg
     
    Ik gaf alleen maar even aan dat het door jou gebruikte argument niet echt een argument is. Verder care ik niet hoor, dus je euro en het dossier mag je houden :aai:

    Fair enough :roflol:

    Binnenkort paar agenten die voor rechter moeten verschijnen :p gun b gud
     
    Back
    Naar boven