MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (31 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Contradictio in terminis?

    Waarom denk je dat ik alleen maar af en toe een pedo grapje naar mijn hoofd krijg en Harmke de slet van Wapenveld genoemd wordt? :roflol:

    Ze had misschien moeten bedenken dat het niet geloofwaardig is als jij je als een aandachtshoer gedraagt en dan iemand gaat beschuldigen van seksueel misbruik.

    Waarom denk je dat er door de politie niemand gehoord is die er daadwerkelijk bij waren toen Harmke en ik met elkaar omgingen? Omdat hun verklaringen op geen enkele manier zullen gaan passen bij het beeld dat ze proberen te schetsen.
     
    Wat is wel jouw aandeel, op welk punt of punten geef je de rechtbank gelijk. Wanneer dient het hoger beroep? Waar je eigenwijs in blijft is het feit dat jij als meerderjarige jezelf al dan wel of niet in een positie 'hebt laten manoeuvreren' door een minderjarige. Dat inzicht mag je toch wel rap leren inzien.
     
    Mensen praten en lezen media. Of het klopt is een tweede maar ik begrijp dus goed dat je daar weinig van meekrijgt, op politie na.

    Zelfs de politie doet niets meer, laatste keer is al jaar geleden, toen werd ik met mijn ex staande gehouden toen ik haar wilde afzetten. Zijn ze haar achtervolgd, dus ik dacht dat ze mij weer compleet zwart zouden maken, enige wat ze vroegen was of ze geld had gegeven om daar heen gebracht te worden.

    Of ik geen snorder was ofzo dus. :roflol:
     
    Wat is wel jouw aandeel, op welk punt of punten geef je de rechtbank gelijk. Wanneer dient het hoger beroep?

    Gewoon kortgeleden: als ze 16 was geweest was er niks strafbaars aan geweest.

    Ze had gewoon een goedkope kut telefoon en beweerde de gesprekken gewist te hebben. Zelfs ik kon jaren geleden al gewiste shit van mijn laptop terug halen.

    Enige reden bewijs van “dwang” is dat ik tegen een vriendin van haar had gezegd dat ik me kut voelde om alles wat gebeurd was en dat het me speet als ze zich op wat voor manier dan ook ooit gedwongen voelde om iets te doen. Gewoon ik hield van haar, t eindigde op best wel een kut manier en ik wilde haar terug. Je wint alleen niet iemand terug door te zeggen dat ze een vieze leugenaar is.

    Vermoed ook dat de rechters hun twijfel hadden bij hun verhaal, als al die dwang shit waar was geweest zou 3 maand natuurlijk absurd laag zijn.

    Waarom denk je dat de OvJ maximaal zijn best doet dat ik mijn telefoon niet terug krijg, als ik dat ding terug heb klapt zijn hele zaakje in elkaar.


    En de 19 jarige Mariëlle L. Uit Heerde is gewoon een obsessieve stalker die gratis doekoe en een gratis hond dacht te kunnen fixen door aangifte te doen.
     
    Dus jouw reactie op eigen aandeel is dat als ze zestien was geweest er niks aan de hand was. Feit is dat ze het niet was. Je hebt een bizar slecht afgesteld moreel kompas. En dat hele complotdenken draagt ook niet bij aan enig normbesef. Waar ik mij over verbaas is dat je kennelijk geen hoger beroep aangetekend hebt als je zo verkeerd en onjuist bejegend en behandeld bent door politie en justitie. Inb4 risico hogere eis. Je schrijft over drie maanden maar je bent veroordeeld tot tien maanden waarvan zes voorwaardelijk. Geen drie maar vier maanden?

    Edit.
    Vermoed ook dat de rechters hun twijfel hadden bij hun verhaal, als al die dwang shit waar was geweest zou 3 maand natuurlijk absurd laag zijn.
    Absurd laag of niet, je bent verminderd toerekeningsvatbaar.
     
    Laatst bewerkt:
    Dus jouw reactie op eigen aandeel is dat als ze zestien was geweest er niks aan de hand was.

    Yep.

    Hele dossier bestaat uit suggestieve shit zoals dat ik alleen maar met haar afsprak op een afgelegen weggetje.

    Ja dat was ook zo, maar ter illustratie een plaatje:

    13_C2062_A_CD98_443_C_9856_1_F1651_BC1_BAC.jpg


    Kan aan mij liggen hoor maar ik denk dat de politie erg blij zal zijn met een verklaring voor hoe dat geen logische plek is om af te spreken.


    En dan heb je een dossier van 4 cm dik en op elke pagina wel 10 van zulke suggestieve dingen en het OM is niet verplicht om die shit er uit te haken wanneer je aantoont dat het incorrect en suggestief is.
     
    Absurd laag of niet, je bent verminderd toerekeningsvatbaar.

    Ja omdat door al dat gezeik met ex mijn leven een paar jaar stil gestaan heeft.

    Mijn psychische ziekte is dan ook gewoon kinderachtig en onvolwassen zijn.
     
    En jij hebt in dit hele verhaal niks fout gedaan?
     
    En jij hebt in dit hele verhaal niks fout gedaan?

    Jawel, mijn pik in iemand onder de 16 gestopt.

    Als ik iets jonger of zij iets ouder was geweest was niks aan de hand geweest.

    Maar zij wilt gewoon niet tegen haar ouders zeggen dat ze zelfs seks wilde en daarom kwam ze met dat onzin verhaal.

    Kijk ik snap best dat iedereen wel eens liegt om eigen bestwil maar als je dan de politie er bij gaat betrekken... en dan zegt die psychiater dat ik geen empathie heb omdat ik gruwelijk boos op haar ben dat ze die leugens is gaan ophangen. En omdat ik geen spijt heb dat ik haar geneukt heb, ik heb toen ik 17 was ook een 15 jarige geneukt moet ik daar ook spijt van hebben? :roflol:

    Donder toch op zeg.

    Ach hij waardeerde mijn openheid.

    De enige spijt die ik zou hebben is als ik ooit dikke ladingen illegaal vuurwerk in deze regio in omloop gebracht heb. Vriend van mij had zijn halve bek open liggen omdat stukje beton in supervlinder tegen zijn bek aan schoot. Ben maar wat blij dat het geen klein kind was die het in zijn oog kreeg.

    Niet dat ik illegaal vuurwerk verkocht heb hoor :trollface:
     

    Probleem is natuurlijk wel dat iedereen en z'n moeder hier nu over valt omdat de meerderheid nu eenmaal in die onzin gelooft :roflol:

    Presentator is irritant, de commentaar daarentegen op die video is hilarisch.
     
    Waarom denk je dat ik alleen maar af en toe een pedo grapje naar mijn hoofd krijg en Harmke de slet van Wapenveld genoemd wordt? :roflol:

    Ze had misschien moeten bedenken dat het niet geloofwaardig is als jij je als een aandachtshoer gedraagt en dan iemand gaat beschuldigen van seksueel misbruik.

    Waarom denk je dat er door de politie niemand gehoord is die er daadwerkelijk bij waren toen Harmke en ik met elkaar omgingen? Omdat hun verklaringen op geen enkele manier zullen gaan passen bij het beeld dat ze proberen te schetsen.

    Godverdomme. Mijn tante heet harmke!
     
    En fucking lelijk.
    Ik was afgelopen woensdag nog in het paddendorp. Geen polo gezien :p

    Ben undercover, heb witte bmw 4 serie met m pakket en zwarte strepen in die vouw langs de zijkant. :p

    Als je nou volgende keer zegt mag je het minderjarige mokkeltje ook wel zien :trollface:
     
    Ben undercover, heb witte bmw 4 serie met m pakket en zwarte strepen in die vouw langs de zijkant. :p

    Als je nou volgende keer zegt mag je het minderjarige mokkeltje ook wel zien :trollface:

    Ik sla even over. Mijn tijd met minderjarige mokkeltjes ligt al een tijdje achter mij...
     
    Ik sla even over. Mijn tijd met minderjarige mokkeltjes ligt al een tijdje achter mij...

    Ach meer als beetje dr haar verneuken en stompzinnige dingen doen doe ik er ook niet mee :o

    Blij dat ze ‘ziek’ is heb ik er vanavond geen last van.
     
    Ach meer als beetje dr haar verneuken en stompzinnige dingen doen doe ik er ook niet mee :o

    Blij dat ze ‘ziek’ is heb ik er vanavond geen last van.

    Heb jij weer wat meer tijd voor de hond.:p
     
    Vanmorgen om 4.30 staande gehouden. Ingehaald over een doorgetrokken streep en 30km te hard.

    Was wel maar alleen 1 vrachtwagen op de weg die ik inhaalde maar des ondanks compleet fout.
    Agent heeft me geen boete gegeven maar een waarschuwing.

    Boete was volkomen terecht geweest maar ben blij dat ik hem niet kreeg aangezien ik een punten rijbewijs heb.
     
    Back
    Naar boven