MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (27 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Heb al zo'n 2 maand geen contact meer met haar gehad, maar wat jij wil.

Toevallig dan :roflol:

Ach ben wel benieuwd wie die shit over Harmke naar haar en/of politie gestuurd heeft.
 
Oke ik geef het toe ;$

Gij schavuit!

Kreeg net boete binnen van 5 km/h te hard op een 80 weg, omdat ik geen zinnig bezwaar kon bedenken heb ik het CVOM het ontstaan van friet/patat gestuurd en waarom in het zuiden friet heet en in het noorden patat.

Had zelf geen zin om het hele stuk door te lezen dus heb gevraagd of hij het voor die 60 euro wilde samenvatten.


Ironisch wel ook, had mijn beroep in gediend over die boete van geen richting aangeven in de zomer, krijg ik er geen reactie op. Vervolgens bel ik het cvom dat die boete verscheurd moet worden, ligt die een dag later op de mat met dat ik tot 5-1-2018 de tijd heb om er beroep tegen in te stellen, you fucking wot mate :roflol:
 
Of gewoon betalen en geen bezwaar indienen. Jij reed toch gewoon te hard?
 
Stonden ze met een pedo meter te controleren. :p
performance-meter.jpg
 
Of gewoon betalen en geen bezwaar indienen. Jij reed toch gewoon te hard?

Waarom denk je dat ik geen zinnig bezwaar kan bedenken? Heb boete ook gewoon al betaald hoor.

Wilt niet zeggen dat ik wel waar wil voor mijn 9 wel administratie kosten :trollface:

Daarnaast is de kans dat je je geld terug krijgt als je (onterecht) bezwaar maakt groter dan wanneer je een lot van de loterij koopt dus zo achterlijk is het ook weer niet :roflol:
 

Dan heb je die flits agent niet gezien, was zo’n vatzig figuur wat volgens mij de hele dag aan het aftrekken en of eten is in dat busje.

Oja moet netjes blijven

Die agent zag er uit alsof het een corpulent persoon was lijdend aan het syndroom van down met een voorliefde voor pagga slaan.
 
1 dag niet op bitfinex gekeken xD
 
Back
Naar boven