AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (45 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Dan heb je die flits agent niet gezien, was zo’n vatzig figuur wat volgens mij de hele dag aan het aftrekken en of eten is in dat busje.

    Oja moet netjes blijven

    Die agent zag er uit alsof het een corpulent persoon was lijdend aan het syndroom van down met een voorliefde voor pagga slaan.
    Wat is er mis met het hebben van een voorliefde voor pagga slaan?
     
    Nieuw speelgoed dankzij de Black friday sales van Fitness Seller :heart:
    1.jpg
     
    fijne bar, heb hem zelf ook.

    ik zou echter wel regelmatig de knurling goed schoonmaken met wd40 oid omdat die echt snel vies wordt, zeker als je veel magnesium gebruikt.
    Ja, heb 'em al vaker gebruikt, top barbell !

    Kan dat eigenlijk kwaad voor de barbel als je het erop laat ? Mijn zwarte strenght shop bar knurling ziet wit van de magnesium maar hindert niet qua grip.
    Op SMTK gebruiken we altijd een stalen borstel maar ik heb bang dat dat op termijn wel gaat hinderen qua grip :dunno:
     
    Ja, heb 'em al vaker gebruikt, top barbell !

    Kan dat eigenlijk kwaad voor de barbel als je het erop laat ? Mijn zwarte strenght shop bar knurling ziet wit van de magnesium maar hindert niet qua grip.
    Op SMTK gebruiken we altijd een stalen borstel maar ik heb bang dat dat op termijn wel gaat hinderen qua grip :dunno:
    ik merk wel dat ie net iets scherper is als je hem schoonmaakt maar veel maakt het niet uit. trouwens ook geen staalborstel gebruiken want dan sloop je de coating
     
    Een dikke vette chocoladeletter ontvangen na een middagje zwartepietje zijn met de sinterklaasviering van de internationale school hier in Boedapest.

    Net alsof ik even thuis was, heb m'n portie strooigoed en warme choco voor het jaar ook wel weer gehad:o
     
    Waarschijnlijk diegene die toen dat topic over jou had aangemaakt.
    Ik heb een tijdje terug een topic aangemaakt met instemming van die Kimberly, omdat het tenslotte haar teksten waren die ik erin had gezet, maar ik weet niet waar bovenstaande over gaat. Heb niks doorgestuurd naar politie of wie dan ook.

    Waar gaat het eigenlijk over in deze? Waar rook is is vuur xyzyxz
     
    Kan altijd wel genieten van dit soort filmpjes. Ben een gevoelige jongen :o

     
    Klant die moedeloos opbelde dat ze weer door de telefoonmaatschappij waarvoor werkzaam ben genaaid was en weer geen tv kon kijken.

    Kan verder niet in details treden maar ze hadden al +- 1500 euro aan zooi moeten kopen omdat dat het daaraan zou liggen. Waaronder een nieuwe tv (zijn ze notabene een ambilight tv aangesmeerd terwijl die tv in een hoek staat met behang en die meneer kleurenblind is :roflol:)

    Gaat gewoon helemaal nergens over, stel oude mensen die al meer dan half jaar kut internet hebben, storing op de tv en weet ik niet wat.

    Grijs ff een modem, stel interactieve tv kastjes en alle kabels even mee genomen. Naar de bouwmarkt gekrost om wat kabelgoten te halen...

    Alle ouwe shit er uit getrokken, gaten geboord door het plafond, alle kabels getrokken en in kabelgoten gelegd, keurig netjes alles afgewerkt, de zooi aangesloten en het werkte gewoon zoals het moet werken.

    Die telecom maatschappij moet zich schamen. Continue met waardeloze oplossingen een stel oude mensen afschepen en ze nog geld laten betalen ook.

    Mensen waren zo blij dat het eindelijk werkte wilde ze 100 euro pp geven :roflol:

    Heb gezegd dat ik alleen kostte van brandstof + kosten kabelgoten zou aannemen en dat zelfs dat niet verplicht was. Uiteindelijk toch 50 euro aangenomen omdat ze zo aandrongen :o

    Oja en er waren nog minderjarigen op het station in Zwolle en er was een stuk afgezet door de politie. Moet toch het verhaal geloofwaardig maken.
     
    Die minderjarigen maken het mooi af idd, anders had ik er niks van geloofd.. xyz met kabelgoten tuurlijk... :rolleyes:
     
    Klant die moedeloos opbelde dat ze weer door de telefoonmaatschappij waarvoor werkzaam ben genaaid was en weer geen tv kon kijken.

    Kan verder niet in details treden maar ze hadden al +- 1500 euro aan zooi moeten kopen omdat dat het daaraan zou liggen. Waaronder een nieuwe tv (zijn ze notabene een ambilight tv aangesmeerd terwijl die tv in een hoek staat met behang en die meneer kleurenblind is :roflol:)

    Gaat gewoon helemaal nergens over, stel oude mensen die al meer dan half jaar kut internet hebben, storing op de tv en weet ik niet wat.

    Grijs ff een modem, stel interactieve tv kastjes en alle kabels even mee genomen. Naar de bouwmarkt gekrost om wat kabelgoten te halen...

    Alle ouwe shit er uit getrokken, gaten geboord door het plafond, alle kabels getrokken en in kabelgoten gelegd, keurig netjes alles afgewerkt, de zooi aangesloten en het werkte gewoon zoals het moet werken.

    Die telecom maatschappij moet zich schamen. Continue met waardeloze oplossingen een stel oude mensen afschepen en ze nog geld laten betalen ook.

    Mensen waren zo blij dat het eindelijk werkte wilde ze 100 euro pp geven :roflol:

    Heb gezegd dat ik alleen kostte van brandstof + kosten kabelgoten zou aannemen en dat zelfs dat niet verplicht was. Uiteindelijk toch 50 euro aangenomen omdat ze zo aandrongen :o

    Oja en er waren nog minderjarigen op het station in Zwolle en er was een stuk afgezet door de politie. Moet toch het verhaal geloofwaardig maken.

    Prachtig. Zo hoort het!
    Heb in de Media Markt ook eens een ouder koppel advies gegeven over een grote tv die ze voor hun kleinkind wouden kopen. Je zag en hoorde aan hun verhaal dat het met moeite was dat ze dit konden kopen en de verkoper was hen echt een oor aan het aannaaien. Toen de verkoper even weg was, heb ik me gemoeid en hen gezegd welke de beste is voor een "normale " prijs', en die hebben ze dan ook gekocht; Ik haat het als men misbruik maakt van de onwetendheid van de (oudere) mensen.
     
    Back
    Naar boven