AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (28 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Bij mij gaf zo'n ding juist veel te hoog aan, 19% toen ik ong het zelfde was als mijn avatar.

    Bij mij lijkt het aardig accuraat te zijn, zit meestal wel tussen de 22-23%.
    Maar geen idee of ik een reëel beeld heb van dat percentage bij een vrouw.
     
    Bij mij gaf zo'n ding juist veel te hoog aan, 19% toen ik ong het zelfde was als mijn avatar.
    Bij mij geeft zo een ding zelfs 20+ % aan... Mensen die mij kennen weten dat dit godsgruwelijk onmogelijk is :rolleyes: :o
    wou dat het zo was...
     
    Feyenoord gewonnen :)
     
    Vakantie goed inwijden.

    20171222_144924.jpg
     
    Gisteren laatste tentamen van een hels blok gehad. Werk ook eindelijk rustig.

    Eigenlijk mijn eerste vrije dag sinds mijn 8 daagjes vakantie begin juli... Heb me nog nooit zo nutteloos gevoeld :roflol:.
    Lekker, even wat rust pakken. Hoe ging het tentamen?
     
    Lekker, even wat rust pakken. Hoe ging het tentamen?
    Echt onwijs blij mee ja, voelt echt alsof er een last van mn schouders valt. Humeur vandaag was ook echt top, voelde me 100x gelukkiger dan de afgelopen 8 weken.

    Tentamen ging ook nog eens heel chill:D. Ik ga een goede kerst tegemoet.
     
    Jaar rijverbod voor ‘grootverdiener’ die zigzagt in file
    Een bestuurder die op de E17 in Wetteren tussen de file laveerde, is bij verstek veroordeeld. De politierechter in Dendermonde legde hem een boete van 3.000 euro en een jaar rijverbod op. Bovendien moet hij opnieuw slagen in alle examens.

    De man zigzagde tussen de wagens en reed ook op de pechstrook. Toen de politie hem staande hield, zei hij dat hij er zich niks van aantrok omdat hij toch 20.000 euro verdiende per maand.

    “Als het hem toch niets uitmaakt, zullen we hem een mooie straf opleggen”, zei politierechter D’hondt. De man moet zich ook bij een dokter aanbieden om te kijken of hij nog rijgeschikt is. De uitspraak daarover volgt in maart volgend jaar. (KBD)


    :roflol:
     
    Jaar rijverbod voor ‘grootverdiener’ die zigzagt in file
    Een bestuurder die op de E17 in Wetteren tussen de file laveerde, is bij verstek veroordeeld. De politierechter in Dendermonde legde hem een boete van 3.000 euro en een jaar rijverbod op. Bovendien moet hij opnieuw slagen in alle examens.

    De man zigzagde tussen de wagens en reed ook op de pechstrook. Toen de politie hem staande hield, zei hij dat hij er zich niks van aantrok omdat hij toch 20.000 euro verdiende per maand.

    “Als het hem toch niets uitmaakt, zullen we hem een mooie straf opleggen”, zei politierechter D’hondt. De man moet zich ook bij een dokter aanbieden om te kijken of hij nog rijgeschikt is. De uitspraak daarover volgt in maart volgend jaar. (KBD)


    :roflol:


    Zyzyzyi jij weer?
     
    Back
    Naar boven