Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (32 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Stuur hem net door op de Feyenoord whatsapp groep, vragen er een paar man wie dit zijn....ik ben ouhouuuuuud :eek:
    Oud? Mijn neefje van 12 jaar kent deze zelfs :')
    Wordt zelfs nog steeds bijna dagelijks uitgezonden, in België dan toch.
     
    Jaar rijverbod voor ‘grootverdiener’ die zigzagt in file
    Een bestuurder die op de E17 in Wetteren tussen de file laveerde, is bij verstek veroordeeld. De politierechter in Dendermonde legde hem een boete van 3.000 euro en een jaar rijverbod op. Bovendien moet hij opnieuw slagen in alle examens.

    De man zigzagde tussen de wagens en reed ook op de pechstrook. Toen de politie hem staande hield, zei hij dat hij er zich niks van aantrok omdat hij toch 20.000 euro verdiende per maand.

    “Als het hem toch niets uitmaakt, zullen we hem een mooie straf opleggen”, zei politierechter D’hondt. De man moet zich ook bij een dokter aanbieden om te kijken of hij nog rijgeschikt is. De uitspraak daarover volgt in maart volgend jaar. (KBD)


    :roflol:

    Ach, ik heb dat kleingeld meteen maar even overgemaakt.
     
    Niet dat ik de tendens heb om andere mensen uit te lachen of te kleineren met hun gymprestaties maar ik kreeg vandaag toch wel een smile op mijn gezicht toen iemand BORs zat te doen met een 10kg plate in zijn handen.
     
    Niet dat ik de tendens heb om andere mensen uit te lachen of te kleineren met hun gymprestaties maar ik kreeg vandaag toch wel een smile op mijn gezicht toen iemand BORs zat te doen met een 10kg plate in zijn handen.

    Dus jij was die lelijkerd de mij zat uit te lachen? :mad:
     
    Pas maar op dat ze niet aan je deur staan omdat je ze flikken genoemd hebben :roflol:
    Pfft ik download al jaren illegale torrents met mijn IP adres open en bloot. Stoer he? Nee maak me gewoon geen zorgen in België mag toch alles ongestraft. Voor een moord krijg je hier maar enkele jaartjes.
     
    Pfft ik download al jaren illegale torrents met mijn IP adres open en bloot. Stoer he? Nee maak me gewoon geen zorgen in België mag toch alles ongestraft. Voor een moord krijg je hier maar enkele jaartjes.
    Inb4 zyzz sloopt minderjarige meisjes in belgie
     
    Inb4 zyzz sloopt minderjarige meisjes in belgie
    Kom maar naar hier xyzyx , pedofilie wordt hier amper gestraft. En als je geklist wordt gewoon even onder de zonnebank gaan liggen en daarna iedereen racist noemen en je bent vrij :trollfacex:
     
    Kom maar naar hier xyzyx , pedofilie wordt hier amper gestraft. En als je geklist wordt gewoon even onder de zonnebank gaan liggen en daarna iedereen racist noemen en je bent vrij :trollfacex:

    Ik ga me gewoon bruin laten spuiten en als 16 jarige jasmed inschrijven als asielzoeker
     
    Tip: zeg dat je 1 januari geboren bent, 2X afgestudeerd aan universiteit maar papieren kwijt, zorg voor neptranen, geitewollen sokken en sandalen en dreadlocks.
     
    Tip: zeg dat je 1 januari geboren bent, 2X afgestudeerd aan universiteit maar papieren kwijt, zorg voor neptranen, geitewollen sokken en sandalen en dreadlocks.

    :roflol: Dreadlocks zijn voor negers
     
    Precies!! Vluchteling uit Sierra Leone spelen, zoek een roodharige hulpverleenster met veel grijze uitgroei en een geruite rok en je krijgt alles wat je wilt. Zelfs de rechter zal coulance met je moeten hebben, anders zal voornoemde hulpverleenster de rechter het wel eens moeilijk maken!
     
    Precies!! Vluchteling uit Sierra Leone spelen, zoek een roodharige hulpverleenster met veel grijze uitgroei en een geruite rok en je krijgt alles wat je wilt. Zelfs de rechter zal coulance met je moeten hebben, anders zal voornoemde hulpverleenster de rechter het wel eens moeilijk maken!
    394.jpg
     
    Precies!! Vluchteling uit Sierra Leone spelen, zoek een roodharige hulpverleenster met veel grijze uitgroei en een geruite rok en je krijgt alles wat je wilt. Zelfs de rechter zal coulance met je moeten hebben, anders zal voornoemde hulpverleenster de rechter het wel eens moeilijk maken!

    Moet wel een minderjarige zijn want hulpverleners moet je verkrachten en dood maken conform die duitse minderjarige 30 jarige asielzoeker :roflol:
     
    Waw, het niveau is hier weer spectaculair gedaald.
     
    Back
    Naar boven