Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (33 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Perongeluk tosti apparaat van 220 euro gekocht :o drukte bij bol.com op meer betaal opties en opeens dankjewel voor je bestelling, zal wel van credit card afgegaan zijn. :roflol:

    Morgen paar goede tosti's bouwen, dream bulk
     
    Perongeluk tosti apparaat van 220 euro gekocht :o drukte bij bol.com op meer betaal opties en opeens dankjewel voor je bestelling, zal wel van credit card afgegaan zijn. :roflol:

    Morgen paar goede tosti's bouwen, dream bulk

    Dat vind ik voor jouw normen een zwak verhaal :D
     
    Dat vind ik voor jouw normen een zwak verhaal :D

    EAF4_EB5_A_F5_A1_44_F6_BEAF_B7_B0_DD7_B06_A3.jpg


    :o was aan het rond neuzen naar zelfde als ze in gevangenis hadden was aan kijken welke van 2 goedkoper was en waar beste kon bestellen. Wilde eigenlijk pas kopen als loon binnen had maar goed :roflol:

    Inb4 gevangenis moet wel waar zijn
     
    Perongeluk tosti apparaat van 220 euro gekocht :o drukte bij bol.com op meer betaal opties en opeens dankjewel voor je bestelling, zal wel van credit card afgegaan zijn. :roflol:

    Morgen paar goede tosti's bouwen, dream bulk
    Je kan het pakketje gewoon weigeren aan de deur. Kost weinig moeite en je hebt je geld weer terug ofwel wordt niet afgeschreven.
     
    Je kan het pakketje gewoon weigeren aan de deur. Kost weinig moeite en je hebt je geld weer terug ofwel wordt niet afgeschreven.

    Ja ach boeiend, dat andere model was 190 euro geloof ik en deze in zwart was 270. Kan me op zich weinig boeien als ik maar eten kan maken :roflol: Als het van credit card af is word het toch eind van maand van rekening af gehaald.

    Zat beetje rond te neuzen naar of er goedkopere waren die vergelijkbare tosti's maakte, dacht even kijken hoe duur die was met verzenden en toen opeens dankjewel voor bestelling.

    Deze is sowieso goed, betaal eigenlijk net zo lief wat meer voor iets goeds dan dat je loopt te martelen met goedkope shit. Perongeluk dus toch maar de knoop doorgehakt :o
     
    Je kan het pakketje gewoon weigeren aan de deur. Kost weinig moeite en je hebt je geld weer terug ofwel wordt niet afgeschreven.



    anders gebruik maken van retourrecht , altijd je geld terug zonder gezeur

    (ik wel eens dingen besteld bij Bol ,en dan een indentieke nieuwe kapotte retour gestuurd ,altijd netjes mijn geld terug en gratis omgeruild voor een wel werkende ,pauper 2.0 :roflol:)
     
    anders gebruik maken van retourrecht , altijd je geld terug zonder gezeur

    (ik wel eens dingen besteld bij Bol ,en dan een indentieke nieuwe kapotte retour gestuurd ,altijd netjes mijn geld terug en gratis omgeruild voor een wel werkende ,pauper 2.0 :roflol:)

    :roflol: Ja ach moest nog nieuwe speakers bestellen voor mijn auto, zoals nu voor uit ziet ga ik die niet voor eind van maand terug krijgen dus haal die volgende maand wel.

    Ben wel benieuwd hoe ze het willen doen als de auto verbeurd verklaard wordt, ga dan gewoon hardhandig de hele audio installatie er uit trekken is die auto ook geen fuck meer waard. Kan de overheid er ook niks mee :o
     
    Back
    Naar boven