Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (46 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • I Xyzyx I is volwassen aan het worden?

    giphy.gif
     
    Welkom op het internet, waar iedereen een toffe gast is totdat je ze in t echt tegenkomt of belt.

    Mooiste voorbeeld is Jordi Snijders die laatst anoniem wordt uitgelachen en uiteindelijk die gast zijn nummer regelt en hem opbelt waarop de 'troll' zijn excuses maakt en half gaat janken.:roflol:
     
    Mooiste voorbeeld is Jordi Snijders die laatst anoniem wordt uitgelachen en uiteindelijk die gast zijn nummer regelt en hem opbelt waarop de 'troll' zijn excuses maakt en half gaat janken.:roflol:
    For real?
     
    Vroeg wakker, full body training met cardio...voel me kippetjefit :D
     
    Mwoah t was gewoon redelijk dat het dicht ging, om er dan over door te drammen is gewoon begrijpelijk vervelend.

    Gewoon Sanca zei (in pm) dat hij die discussie mbt politie niet wilde gaan voeren (ook al is die kans klein), is gewoon een redelijke reden om zoiets dicht te gooien. Het is niet dat hij het dicht gooide omdat hij mij niet mocht ofzo, hij had er gewoon een legitieme reden voor en in mijn ogen dient dat dan ook gerespecteerd te worden.

    Beetje ouwehoeren moet kunnen maar ik geef hem volledig gelijk dat je niet in het grijze gebied met justitie moet gaan zitten. Zijn genoeg andere dingen waar over getrolled kan worden zonder justitieel gezeik te riskeren.

    En had je dat allemaal nu niet kunnen bedenken VOOR je dat topic opende? Had je heel wat posts hierboven kunnen besparen waarin je uitlegt dat Sanca Saxon gelijk had om het te sluiten.
     
    En had je dat allemaal nu niet kunnen bedenken VOOR je dat topic opende? Had je heel wat posts hierboven kunnen besparen waarin je uitlegt dat Sanca Saxon gelijk had om het te sluiten.

    In principe mag het gewoon, politie doet dit zelf ook wanneer verdachten niet opgespoord kunnen worden. Maar ik snap dat Sanca geen zin heeft om een discussie te krijgen mbt het wel/niet mogen.
     
    Moet het xicoxvvivyyz wel nagegeven dat de politie vooral bestaat uit incompetente hypocrieten
     
    Back
    Naar boven