MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • :roflol: Politie moet zich ook aan regels houden, geloof niet dat het weigeren van aangiftes toegestaan is.

    Net als met bewijs sjoemelen niet mag

    Of valse proces verbalen opmaken niet mag

    Oh en het vernielen van persoonlijke eigendommen mag ook niet
    Als jij je gewoon aan de regels had gehouden was je nooit in die situaties terechtgekomen..
    Al denk ik dat 90% van je verhalen bullshit zijn. Hier op het forum krijg je tenminste aandacht van mensen die ouder zijn dan 16.
    Jij bent zo'n kereltje die denkt dat hij het is met al zijn verhalen, auto's, geld, drugs, mishandeling, bla bla, maar eigenlijk word je uitgelachen door iedereen. Tieners gebruiken jou. Hoe voel jij je daardoor? Waarschijnlijk goed: aandacht is aandacht. Doe toch eens iets nuttigs met je leven, dit is best triest..
     
    Als jij je gewoon aan de regels had gehouden was je nooit in die situaties terechtgekomen..
    Al denk ik dat 90% van je verhalen bullshit zijn. Hier op het forum krijg je tenminste aandacht van mensen die ouder zijn dan 16.
    Jij bent zo'n kereltje die denkt dat hij het is met al zijn verhalen, auto's, geld, drugs, mishandeling, bla bla, maar eigenlijk word je uitgelachen door iedereen. Tieners gebruiken jou. Hoe voel jij je daardoor? Waarschijnlijk goed: aandacht is aandacht. Doe toch eens iets nuttigs met je leven, dit is best triest..

    Ik ga niet eens met tieners om :roflol:

    Net weer uit politie bureau, beetje uit de hand gelopen ruzie met moeders gehad waarna vrienden zich er mee gingen bemoeien en het escaleerde :o

    Schijnbaar politie tegen ma gezegd dat als ze aangifte deed er vanuit daar hulp gezocht zou worden dus die stond ook verbaasd te kijken dat ik dag later om 9 uur ‘s avonds al naar buiten gezet werd. Ach boel is weer gesust :o

    Overigens geloof ik niet dat bij een vriend bbqen verboden is. Ironisch wel dat ik toch aangehouden werd omdat ik tijdens het bbqen een meisje ontvoerd had :roflol:
     
    223.jpg
     
    Ik ben ooit door een mafkees beschuldigd dat ik een meisje drugs had gegeven en ze is overleden. Probleem was alleen dat het in Australië gebeurt was en ik in Nederland woon. ??? Ja je maakt leuke dingen mee op Facebook.
     
    Onverwachts een cadeautje gehad :eek: echt niet verwacht. :o verrassingen zijn gewoon enorm leuk en deze ook wel heel speciaal. :)
    Knipsel.JPG

    Man man.. dat is een hele welkome afwisseling :yes: eindelijk weer eens wat variatie in de toko :lick:
    Geen allergische reacties en ook nog eens enorm lekker drool:
     
    Wel kleurrijke figuren op dbb in het verleden.

    Nog een geluk hebben we tegenwoordig xyzizu of whatever zijn naam exact is :P

    Klopt, de meeste zijn hier geen lang leven beschoren, of keren na jaren afwezigheid weer zomaar ineens terug. Altijd als xyz een weekje in jilla zit dan is het hier maar stilletjes :(
     
    Was vrijgelaten bedenkt die OvJ zich na een dag dat ik geschorst was laat die me weer aanhouden Gvd :roflol:

    Was werkelijkwaar te achterlijk voor woorden, volledige verzoek van OvJ is afgewezen.
     
    Klopt, de meeste zijn hier geen lang leven beschoren, of keren na jaren afwezigheid weer zomaar ineens terug. Altijd als xyz een weekje in jilla zit dan is het hier maar stilletjes :(
    Rip sniperX
     
    Back
    Naar boven