Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (7 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Gefeliciteerd!
     
    :roflol: rijden hele tijd wouten door straat heen, zieke stalkers ook die mafketels. Bah:barf:
     
    Maak er een filmpje of in elk geval foto's van, dan kan je rondvragen of iemand weet wie het zijn.

    :roflol: als ze me verder niet lastig vallen moeten ze lekker doen wat ze willen
     
    Met jouw aantrekkingskracht op de popo (en jonge meisjes maar dat is in deze niet relevant) snap ik niet dat jij geen donut shop start. Word je stinkend rijk mee!
     
    Met jouw aantrekkingskracht op de popo (en jonge meisjes maar dat is in deze niet relevant) snap ik niet dat jij geen donut shop start. Word je stinkend rijk mee!
    1328554698663.jpg
     
    Met jouw aantrekkingskracht op de popo (en jonge meisjes maar dat is in deze niet relevant) snap ik niet dat jij geen donut shop start. Word je stinkend rijk mee!

    Ik ga wel donuts, snoep, energy drank en cd’s van famke Louise verkopen :roflol:
     
    Gebruik dan wel een andere naam voor de zaak dan je forumnaam, xzdfred spreekt niet zo lekker uit. Popo’s Donuts of zo? Beter nog, organiseer een wedstrijd op het forum, degene die met de beste naam komt, krijgt een gratis proteïnedonut.
     
    Gebruik dan wel een andere naam voor de zaak dan je forumnaam, xzdfred spreekt niet zo lekker uit. Popo’s Donuts of zo? Beter nog, organiseer een wedstrijd op het forum, degene die met de beste naam komt, krijgt een gratis proteïnedonut.

    :roflol: Jilla donuts of keggiestore zou meer bij de tijd passen denk ik
     
    Teach us xdrfd, teach us.....
     
    Dank allen!!



    In september starten met een universitaire premaster en daarna master. Tot dan beetje werken en chillen.

    Rechtenstudie dus.....knap hoor....volhouden hoor want dat is wel een uitdaging (volgens mijn dochter);)
     
    Ben nu medisch beeldvormings- en bestralingsdeskundige

    ff gegoogeld
    Veelzijdige en uitdagende job....
    alleen je ziet zoveel ellende bij de mensen / patienten...wellicht kan je ze helpen
     
    ff gegoogeld
    Veelzijdige en uitdagende job....
    alleen je ziet zoveel ellende bij de mensen / patienten...wellicht kan je ze helpen

    Klopt, veelzijdigheid zit hem vooral in de verschillende ziekenhuisafdelingen waar je kan komen te werken en de soort patiënten die daar rondlopen.
    De ellende zoals jij het omschrijft moet je mee om kunnen gaan inderdaad, anders wordt het lastig om je beroep goed uit te voeren.
     
    Klopt, veelzijdigheid zit hem vooral in de verschillende ziekenhuisafdelingen waar je kan komen te werken en de soort patiënten die daar rondlopen.
    De ellende zoals jij het omschrijft moet je mee om kunnen gaan inderdaad, anders wordt het lastig om je beroep goed uit te voeren.

    Kom je ook op de IC? Mijn domein :D
     
    Back
    Naar boven